File:Faenza-Stemma.svg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Wikipedia

Documënt uriginel(file tl format SVG, dimenjiuns nominales 390 × 500 pixels, dimenjiun dl file: 1 017 KB)

Chësc documënt ven da Wikimedia Commons y po unì adurvà per autri proiec. Dessot ie la descrizion te la file description page.

Ressumé

Descriziun
English: Coat of arms of the city of Faenza
Italiano: Stemma della città di Faenza
Data
Funtana Opera personala
Autur MostEpic
Lizënza
(Tó ca danü chësc file)
Questa rappresentazione di uno stemma è potenzialmente diversa da quella usata dall'armigero in questione (comune od organizzazione).
 = 

« Di nero, al leone d'oro »
Questo stemma è stato disegnato basandosi sulla blasonatura che – essendo una descrizione testuale – è libera da copyright. Qualsiasi illustrazione che si conforma con la blasonatura di uno stemma è considerata araldicamente corretta. Di conseguenza, possono esistere diverse interpretazioni artistiche di uno stemma. Il disegno ufficiale usato dall'armigero è di solito protetto da copyright, il che significa che non può essere usato su Commons.
Rappresentazioni dello stemma, basate sulla blasonatura, possono essere coperte dal diritto d'autore dell'artista che le ha realizzate e non necessariamente sono un'opera derivata.

català  deutsch  english  español  français  italiano  беларуская (тарашкевіца)  nederlands  русский  македонски  lëtzebuergesch  svenska  suomi  українська  ไทย  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

Insignia In questa immagine è mostrata una bandiera, uno stemma, un sigillo o qualche altra insegna. L'uso di questi simboli è soggetto a restrizioni in diversi paesi. Queste restrizioni sono indipendenti dallo status del copyright.

Questo tag non indica lo status del copyright o la fonte del file. Il tag di copyright e la fonte devono quindi essere indicati. Vedi Commons:Licenze per ulteriori informazioni.

Lizënza

Io, detentore del copyright su quest'opera, dichiaro di pubblicarla con la seguente licenza:
w:it:Creative Commons
atribuzion fá na condivijiun tla medema manira
Tu ies liede:
  • da spartì – per cupié, spartësc y manda l lëur
  • da mudé – da adaté al lëur
A chësta condizions:
  • atribuzion – Tu mues atribué l lëur te la maniera che à spiegà l autëur o chël che à la lizënza (ma nia te na maniera che l smea che ëi te paiessa).
  • fá na condivijiun tla medema manira – Sce te mudes o svilupeies chësc test, pudres mé spartì ora l lëur sota la medema lizënza o una che ti smea a chësta same or compatible license

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raffigura italiano

creatore italiano

Valore sconosciuto senza un elemento Wikidata

29 mer 2023

tipo di file italiano

image/svg+xml

Storia dl documënt

Druca sun na data/ëura per udëi l documënt coche l fo te chël mumënt.

Data/ËuraMiniaturaGrandëzautëntCumentar
atuel21:54, 29 mer 2023Miniatura de la version de la 21:54, 29 mer 2023390 × 500 (1 017 KB)MostEpicUploaded own work with UploadWizard

Chësta plata adroa chësc documënt:

Coche l documënt ie stat adurvà ntëur l mond

Ënghe chësta wikis adroa chësc documënt:

Mostra utilisaziun globala de chësc file.

Metadac