Wikipedia:Café ladin

Da Wikipedia
Bëgngnüs y bëgngnüdes tl Café ladin
Indesc - vá al'ultima descusciun
Les domandes en cunt de argomënc che ne reverda nia Wikipedia vá scrites sön la plata de descusciun dl argomënt traté.

Deache nia düc i utënc esperc baia ladin vara ince da scrí por talian o por todësch.
Chir fora le lingaz a na moda che ara vais da te fá capí dantadöt dales porsones interessades a to messaje.

Lascia n messaje

Termini da tradurre[muda l codesc]

(H)Oila!

Starladin, Gato con patas, Mizardellorsa, Cristian Cenci,
perdonatemi se scrivo in talian, soprattutto perché è la prima discussione di questa pagina, alla quale (come a tutta lld.Wikipedia) auguro un prospero avvenire. Questa Wikipedia ha bisogno di alcune cose, per lo piú pagine specializzate a cui bisogna dare un nome. Per il momento, segnalo:

  • Aiuto: le pagine il cui nome comincia per Aiuto/Hilfe/Help e simili contengono istruzioni e consigli per gli utenti. Per i nomi usati nelle varie lingue, potete vedere wikidata:Q914807 e wikidata:Q4588883.
  • Template: quando un contenuto deve essere ripetuto in molte pagine, lo si scrive una volta sola, in una pagina detta Template/Vorlage/Modèle/Plantilla, da dove il contenuto viene richiamato (trascluso) in tutte le pagine che lo devono visualizzare. (Come l'etichetta per 10.000 barattoli di confettura, la scrivo una volta sola e poi la stampo e la incollo 10.000 volte). Per i nomi usati nelle varie lingue, potete vedere wikidata:Q3740. Su Incubator il nome è Template:..., ma è utile sapere come verrà tradotto in ladino.
  • Categoria: pagina che contiene un elenco automatico di altre pagine, come per esempio questa (wikidata:Q1281). Su Incubator si chiamano Category:..., ma un domani dovranno avere un nome in ladino.

Forse è una buona idea predisporre un glossario di nomenclatura tradotta e da tradurre, in modo da non cominciare una nuova discussione ogni volta. --Pegasovagante (talk) 20:27, 8 December 2017 (UTC)

Discussioni in attesa di risposta[muda l codesc]

Segnalo alcune discussioni in sospeso:

--Pegasovagante (talk) 20:32, 8 December 2017 (UTC)

In questa categoria possiamo mettere le pagine di servizio che devono essere tradotte dall'italiano. (Il nome della categoria stessa è da tradurre). --Pegasovagante (talk) 20:39, 8 December 2017 (UTC)

Fotografie di Wolfgang Moroder[muda l codesc]

Starladin, Gato con patas, Cristian Cenci, ‎Musnata,
Mizardellorsa ci segnala queste fotografie di Wolfgang Moroder:

Ho provveduto a categorizzarle rispettivamente in c:Category:Cultural heritage monuments in South Tyrol e c:Category:Dolomites. --pegasovagante () 10:51, 15 December 2017 (UTC)

Schoolkit MIUR e protocollo d'intesa[muda l codesc]

Segnalo lo schoolkit delle località ladine. Grazie a tutti coloro che vi hanno contribuito.

Informo anche chi non ne fosse già al corrente del protocollo d'intesa stipulato fra il MIUR e Wikimedia Italia. --pegasovagante () 12:14, 18 February 2018 (UTC)

Rassegna stampa[muda l codesc]

Dalla rassegna stampa di Wikimedia Italia:

Mi sembrano notizie di buon auspicio per questo progetto. --pegasovagante () 12:14, 18 February 2018 (UTC)

In provincia di Belluno[muda l codesc]

E' previsto per i prossimi giorni (probabilmente per il 19 marzo) un incontro presso l'Ufficio Provinciale scolastico di Belluno per presentare l'esperienza dello Schoollkit e vedere se può essere replicato anche in provincia di Belluno. E' da tener presente che in provincia di Belluno, finanziato dal Fondo per i comuni confinanti c'è il programma ‘’Plurilinguismo interculturalità e metodologia CLIL con il ladino’’ e che riguarda gli Istituti Comprensivi di Auronzo di Cadore, Santo Stefano di Cadore e Comelico Superiore, Domegge di Cadore, Cortina d'Ampezzo, Cencenighe e Alleghe, --Mizardellorsa (talk) 05:59, 11 March 2018 (UTC)

Wikipedia Ladina: 1000 usc - 1000 voci - 1000 Artikel - 1000 articles[muda l codesc]

  • (lld) L’Incubator dla Wikipedia Ladina á arjunt 1000 usc. Dilan a döt le grup de laur che á daidé da roé al obietif! Sëgn aspetunse da ciafé le reconescimënt sciöche Wikipedia Ladina autonoma.
  • (it) L'Incubator della Wikipedia Ladina ha raggiunto 1000 voci. Grazie a tutto il gruppo di lavoro che ha contribuito al raggiungimento dell'obiettivo! Ora attendiamo il riconosicmento della Wikipedia Ladina autonoma.
  • (de) Das Inkubator der Wikipedia Ladina hat nun 1000 Artikel. Danke an alle Mitwirkenden, die zum Erreichen des Zieles beigetragen haben. Nun erwarten wir als selbständige Wikipedia Ladina anerkannt zu werden.
  • (en) The Wikipedia Ladina Incubator has now 1000 articles. Thank you to all the contributors for their work to get to the goal. Now we are waiting the Incubator to become an autonomous Wikipedia Ladina.-Mizardellorsa (talk) 20:27, 14 November 2019 (UTC)

Al é nasciü la Wikipedia Ladina![muda l codesc]

Ai 17 d'agost él sté l'aprovaziun ufiziala dla Wikipedia Ladina, cun chëra che ara é gnüda tuta fora dal incubator y é deventada autonoma. Giulan a düc chi che á dé n contribut por chësc avenimënt tan important por le lingaz y la cultura ladina! Starladin (talk) 16:39, 3 sët 2020 (CEST)[respogn]

Il 17 agosto é nata ufficialmente la Wikipedia Ladina! Grazie a tutti coloro che hanno dato un contributo per realizzare questo obiettivo tanto importante per la lingua e la cultura ladine Starladin (talk) 16:39, 3 sët 2020 (CEST)[respogn]

Nominaziun de n aministradú[muda l codesc]

Starladin[muda l codesc]

Pro

  1. Mia proposta é Starladin deache al é dër competënt tl lingaz y tla cultura ladina
    traduzione in italiano: La mia proposta è Starladin perché é molto competente nella lingua e nella cultura ladina --Mizardellorsa (talk) 14:45, 4 sët 2020 (CEST)[respogn]
  2. nce mia proposta ie Starladin--Musnata (talk) 10:27, 9 sët 2020 (CEST)[respogn]
  3. Ince iö sun a öna da nominé Starladin (Anche io sono d'accordo di nominare Starladin) --S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 20:34, 22 sët 2020 (CEST)[respogn]
  4. Ince iö sun a öna da nominé Starladin (Anche io sono d'accordo di nominare Starladin)--Corvara (talk) 15:49, 26 sët 2020 (CEST)[respogn]

Contro

  1. ...

Astenuti

  1. ...

Auguri da lmowiki (più collaborazione, se vi va!)[muda l codesc]

Auguri per la nuova Wikipedia dalla comunità di Wikipedia in lombardo! :) Ci piacerebbe molto fare una collaborazione, come abbiamo fatto con Wikipedia in galiziano qualche anno fa, in modo da approfondire i temi ladini sulla Wikipedia lombarda e i temi lombardi sulla wikipedia ladina e, magari, sviluppare conoscenze e collegamenti utili nel futuro. Buon lavoro! --Sciking (talk) 21:12, 13 uto 2020 (CEST)[respogn]

Bun dé Sciking, molte grazie alla Wikipedia in lombardo! Molto volentieri. È importante collaborare. Ci teniamo aggiornati. Buon lavoro a voi e a presto! Starladin (talk)

Non so se lo sapete ma nella itwikicon ci sarà uno spazio dedicato alle "sorelle minori": potrebbe essere già un'occasione utile :) --Sciking (talk) 16:34, 14 uto 2020 (CEST)[respogn]

Writing lockdown 2020 - 2[muda l codesc]

(IT) Ciao a tutti, perdonatemi se vi scrivo in italiano. Su Wikipedia in italiano è stata organizzata la Seconda quarantena di scrittura, un evento che incoraggia la scrittura di voci riguardanti territori nei quali la popolazione è in quarantena (per l'Italia, le "zone rosse") (su itwiki consigliamo di scrivere voci che incitino il turismo, ma qui potete decidere voi).

Dal momento che la provincia autonoma di bolzano, territorio nel quale si parla anche ladino, è stata inserita in zona rossa, vi proprioniamo di unirvi a noi. Potrete cogliere l'occasione per scrivere nuove voci sul territorio, ed arricchire questa nascente enciclopedia, alla quale auguro il meglio. Potrete coinvolgere tutti i territori nei quali si parla ladino che sono in stato di quarantena; dal momento che questa wiki è appena nata, non credo ci siano problemi ad estendere ciò alla val di fassa (e altri territori nei quali si parla ladino, anche se non in quarantena) in modo da coinvolgere tutti voi!

Se quest'idea dovesse piacervi, vi prego di scrivermi, in modo da potervi segnare tra le comunità coinvolte; potrete creare qui una pagina dedicata al progetto, nel caso abbiate difficoltà tecniche, scrivete pure a me! Sono pronto ad aiutarvi.

Fatemi sapere, saluti!

(EN) Hello everyone, excuse me if I am writing you in english. On the Italian Wikipedia, the second writing lockdown has been organized: it is an event thought to encourage the writing of new articles about the territories where people are quarantined. (On itwiki we suggest writing articles to encourage tourism, but you can decide what to do!)

Since the autonomous province of Bozen, a place where people speak also Ladin, has been quarantined, I propose you joining us. You can write new articles about your territory, and make this borning encyclopedia grow.

you can involve all the territories in which Ladin is spoken that are in a state of quarantine; since this wiki is just born, I don't think there are any problems extending this to the Val di Fassa (and other territories where Ladin is spoken, even if not in quarantine) in order to involve all of you!

If you like this idea, please write to me, in order to be able to mark you among the communities involved; you can create here a page dedicated to the project, in case you have technical difficulties, contact me! I am ready to help you.

Let me know, greetings!

Ping for most active users: [@Starladin, Corvara, S4b1nuz E.656, Mizardellorsa]

--ValeJappo (talk) 19:24, 12 nuë 2020 (CET)[respogn]

Vocabolar dl ladin leterar[muda l codesc]

Ho fatto l'esperimento di caricare il testo tratto dal Vocabolar dl ladin leterar, una impegnativa opera fatta dal peofesor Paul Videsott, di cui l'Università di Bolzano ha pubblicato il primo volume rilasciandolo con licenza libera. Di ogni lemma indica le varianti nelle varie valli e raccoglie tutte le citazioni letterarie, non solo in grafia originaria, ma anche in grafia moderna. Ho cominciato con alcuni animali domestici:Vacia, Biescia Purcel Ciaval.Mi sono reso conto che anche graficamente il rischio è che il testo tratto dal Vocabolar possa soffocare quello della voce dell'enciclopedia. Proverò ugualmente a caricarle di proseguire . Potrebbe essere un modo (per chi è interessato) di avere i riferimenti letterari senza snaturare il carattere di enciclopedia.--Mizardellorsa (talk) 05:10, 21 dez 2020 (CET)[respogn]

Articoli in varianti diverse[muda l codesc]

Bondì!

Su questa wikipedia in ladino ognuno giustamente scrive nel proprio dialetto (oppure anche in Ladin dolomitan), tuttavia a lungo andare potrebbero sorgere alcuni problemi. Ad esempio oggi mi sono imbattuto in due pagine per il Sole: Suredl e Surëdl. Questo è un problema perché una sola delle due può essere collegata a wikidata.

Un problema analogo può sorgere quando nei vari dialetti ladini le parole sono molto diverse. Stavo per creare l'articolo per la via lattea (in fassano "Aussa"), quando mi sono accorto che già esisteva "Strada dl lat": si rischia di perdere tempo creando doppioni, di cui solo uno collegato alle Wikipedie in altre lingue.

Questo problema lo avevano anche in altre lingue. Ad esempio Wikipedia in emiliano-romagnolo ha risolto come si può vedere a questa pagina. --JuaFlick (talk) 23:39, 26 dez 2020 (CET)[respogn]

Se non sbaglio il modello seguito dalla wikipedia in lombardo (che ha in particolare la divisione tra lombardo occidentaleìì e lombardo orientale) è quella che, per mera cortesia, si prosegue con la variante idiomatica del primo contributore della voce. Con il ladino che presenta una variabilità maggiore da valle a valle si possono pensare anche soluzioni più articolate.
Scusate se colgo l'occasione di questa discussione per ampliare il discorso su una grande opportunità per Wikipedia in lingua ladina per esplorare strade nuove.
L'Università di Bolzano, tramite la sua University press, sta pubblicando con licenza libera il Vocabolar dl ladin leterar che raccoglierà, quando finito, tutte le citazioni dell'uso dei lemmi nei vari periodi e nei vari idiomi. I testi sono sia in grafia originaria che in grafia moderna. Per ora è uscito solo il primo volume con le citazioni dei testi prima del 1879.
Tramite Wikimedia Svizzera, interessata per via dell'attenzione al romancio, (che per loro è la quarta lingua nazionale) c'è una convenzione per l'utilizzo non solo dei testi originali ma anche di quelli in grafia moderna che rientrerebbe nel loro diritto d'autore. L'operazione di caricamento su Wikisource di tutti i testi liberi da diritti è ad uno stadio avanzato: Si era già da tempo provveduto a caricare su it.wikisource i testi per lo più in grafia originale. Si è poi passati a caricare su mul.Wikisource i testi per lo più in grafia moderna ma occorre ancora fare pulizia degli eventuali doppioni.
Una enciclopedia e un vocabolario sono due entità molto diverse, ma nel caso del vocabolar dl ladin leterar è soprattutto una raccolta di citazioni letterarie che possono aver spazio anche in una enciclopedia.
Se la piccola comunità che si sta raccogliendo per wikipedia in lingua ladina è d'accordo quando è possibile fare citazioni al vocabolar si può tentare, per ciascuna voce dopo un cappello scritto in un solo idioma, una ricostruzione nel tempo e nello spazio delle diverse varianti di un lemma tramite i rinvii al loro uso letterario.
Io ha da anni ho passato molto tempo a caricare testi ladini e romanci su mul:Wikisource su it.Wikisource ed anche in romancio, ma non son in grado di scrivere nemmeno le più semplici frasi in ladino.--Mizardellorsa (talk) 05:58, 27 dez 2020 (CET)[respogn]
Per quanto riguarda l'uso del Vocabolar dl ladin leterar, cioè citazioni e presentazione delle diverse varianti raccolte, a me sembra un'ottima idea. Comunque un'altra soluzione per gli articoli scritti in varianti ladine diverse potrebbe essere quella, già adottata in altre wikipedie, di mettere lo standard (Ladin Dolomitan) come nome dell'articolo principale. Gli articoli in dialetti diversi invece collegati con link (e in caso di nomi identici con uno slash). Ad esempio Talia scritto in dolomitan e collegato con link a Talia/Gherdëina, Talia/Badiot e Tèlia/Fascian. Questo per evitare almeno che gli articoli scritti in varianti diverse siano dispersi, senza un collegamento tra di loro.--JuaFlick (talk) 11:26, 27 dez 2020 (CET)[respogn]

Mizardellorsa JuaFlick. Per quanto riguarda la questione di articoli riguardo allo stessa tema negli idiomi diversi propongo di scrivere la voce singola nei diversi idiomi, che come nel caso di “Aussa” è una parola completamente diversa da "Strada dl lat" e, invece che fare un redirect come ho visto che è stato fatto, di riportare nella sezione “Liams” il collegamento, come è già stato fatto dalla voce in dolomitan Suredl relativamente a Surëdl. Riportando i link alle diverse varianti nelle singole voci non andrebbero dispersi gli articoli nelle diverse varianti. Qualora si trattasse di integrare una voce esistente in un idioma diverso scriverei il paragrafo relativo nell’idioma e lo evidenzierei all’interno della stessa voce, facendo un redirect dalla voce nell’idioma in questione in modo da facilitarne la ricerca. Qualora ci fosse la voce in dolomitan procederei come proposto con le varianti (con uno slash), ma escluderei di partire sempre per principio dalla parola in dolomitan, in quanto non è la variante parlata, scritta e conosciuta dal maggior numero dei ladini, cosa che renderebbe complicata la consultazione della Wikipedia stessa.--Starladin (talk) 15:45, 14 jen 2021 (CET)[respogn]

Buongiorno Mizardellorsa, JuaFlick, Starladin,
Sono Asenoner della Val Gardena e ultimamente ho lavorato tanto sulla Wikipedia ladina. Anch’io naturalmente ho incontrato questo problema di articoli scritti in una variante ladina dova la parola in altre varianti è abbastanza diversa, oppure di due articoli per la stessa parola. Non ero al corrente di questa pagina di discussione qui e nel frattempo avevo preso l’iniziativa di risolvere il problema usando questi due passi:
1.) All’inizio della pagina, dopo la parola definita, inserisco il nome nelle tre varianti principali (gherdëina, badiot, fascian). Uso vari dizionari online per consultare la traduzione in queste varianti. Se prendiamo per esempio il colore “giallo”, nella Wikipedia ladina è scritto nella variante fassana in cui si dice śal. Cuindi ho aggiunto le traduzioni ed ora l’articolo inizia così:
L śal (gherdëina: ghiel, badiot: ghel, fascian: śal) l'é un di colores....
Questo l’ho fatto anche su tante altre pagine, vedi: uedl, chécen, lëgn, tier, ecc.
2.) Il secondo passo è di creare redirezionamenti per le parole nelle altre varianti. Se prendiamo di nuovo il caso di “giallo”, il titolo dell’articolo è “śal”, mentre in badiot si dice ghel e in gherdëina si dice “ghiel”. Quindi ho creato redirezionamenti per “ghel” e “ghiel”, così che se uno cerca la parola “ghiel” finisce sulla pagina “śal”. Secondo me questo è molto importante, altrimenti un gardenese che cerca "ghiel” e non lo trova, pensa che la pagina non esiste, e invece esiste.
Capisco l’idea di scrivere articoli diversi in diverse varianti, soprattutto se le paroli veramente hanno un significato diverso, come è stato discusso qui “Aussa” e "Strada dl lat".
Ma se il significato è simile, allora secondo me questo porta ai seguenti problemi:
1.) Se esistono due articoli sullo stesso tema, solo uno di questi può essere collegato agli articoli nelle altre lingue, mentre l’altro rimarrà un articolo isolato e non collegato.
2.) Se per esempio esistono due articoli su “surëdl”, e io sto scrivendo un articolo in cui uso la parola surëdl e qunidi volgio creare un link a quell’articolo, come decido a quale dei due articoli collegare il link?
Quindi per parole come parti del corpo, animali, colori, ecc., la mia proposta è di elencare all’inizio fra parentesi la traduzione nelle tre varianti principali e di creare de redirezionamenti. Cosa ne pensate?
Che ne dite di questa proposta?
P.S.: il motivo perché dico le tre varianti principali e non includo fodom e ampezzan è per il semplice motivo che non ho trovato un dizionario online per fodom e ampezzan che potrei usare per aggiungere quelle traduzioni. Se qualcuno conosce il link a questi dizionari online, ovviamente me lo può inviare molto volentieri.
Grazie e cordiali saluti, Asenoner (talk) 11:30, 30 nuë 2021 (CET)[respogn]
Bunde @Asenoner, dër bel giulan por to impëgn. I sun a üna cun tüa proposta da dé ite la parora te deplü idioms ladins, a na moda che al sides da odëi la parora corespondënta te deplü verjiuns, co é te vigni caje n arichimënt por düc i utënc y les utëntes. Porchël vara zënzater bun sce fejes inant insciö. Sciöche articul a chël da fá le reindirizamënt y referimënt por wikidata, tolessi dagnora en conscidraziun chël co é lauré fora deplü, anfat te ci idiom che al é scrit. Por ci co reverda i idioms fodom y ampezan ne sai nia che al sides dan man dizionars online.
N bel salüt y inant n bun laur. Starladin (talk) 09:39, 7 dez 2021 (CET)[respogn]

Nominaziun de n aministradú[muda l codesc]

Al vá inant cina ai 17 de jené la lita por la inciaria de aministradú sön chësta plata. I sëis inviá da tó pert y da scrí na motivaziun por ostes propostes.--Starladin (talk) 15:13, 14 jen 2021 (CET)[respogn]

Codice di condotta universale - avvio delle consultazioni[muda l codesc]

Buongiorno a tutti e scusate l'invasione con questo lunghissimo post in italiano,
la vostra community è una delle più "giovani" nell'area geografica italiana e credo sia particolarmente interessante coinvolgervi, se ne avrete tempo e voglia, e raccogliere le vostre opinioni e i vostri pensieri sull'argomento.

Nei prossimi mesi Wikimedia Foundation chiederà la collaborazione da parte di tutti per il completamento del Codice universale di condotta (UCoC) che andrà ad integrare le già esistenti condizioni d'uso dei progetti.

Cos'è e a che punto è il Codice di Condotta Universale?[muda l codesc]

Il Codice di Condotta Universale è un documento base che elenca una serie di comportamenti auspicati e soprattutto di comportamenti che sono indesiderati all'interno di un progetto collaborativo come lo sono i nostri. Il documento, una volta concluso, sarà valido per tutti i progetti del movimento Wikimedia e per tutti i partecipanti ai progetti ma riguarderà anche le iniziative online e offline legate al movimento.

È stato pensato anche per fornire una minima base comune a tutti quei progetti che al momento non hanno delle linee guida sul comportamento dei partecipanti, vuoi perché sono progetti piccoli e non ne hanno sentito il bisogno vuoi perché sono progetti "giovani" e non ne hanno ancora avuto il tempo o le capacità.

In questo momento è stata redatta la prima parte dello UCoC, manca ancora la parte sulla sua applicazione, la parte cioè sulla segnalazione e gestione delle infrazioni. Questa verrà completata nei prossimi mesi coinvolgendo le comunità dei diversi progetti. Le consultazioni proseguiranno fino a fine febbraio.

Cosa sta chiedendo Wikimedia Foundation?[muda l codesc]

Nei prossimi mesi alcune comunità linguistiche (I Chapter e gli user group verranno coinvolti a parte) saranno coinvolte in una serie di consultazioni tramite alcuni "facilitatori" (l’altro italofono è Sannita (WMF) che si occuperà soprattutto di Wikidata). Una di queste comunità è quella in lingua italiana e uno dei facilitatori sono io per cui nei prossimi tempi mi vedrete apparire a chiedervi feedback e opinioni su aspetti specifici della bozza di UCoC, sulla vostra esperienza di gestione dei rapporti fra utenti e sulle linee guida del progetto.

Il desiderio di tutti è che questo documento sia il più possibile frutto della collaborazione di tutti e non "calato dall'alto", per questo motivo esprimere (voi) e raccogliere e trasmettere quante più opinioni possibile (io) è molto importante.

Come partecipare?[muda l codesc]

Facile, esprimendo le vostre opinioni, sia in risposta ai post che appariranno qui, sia nella mia pagina di discussione, oppure scrivendo via email.
Se avete dubbi domande e perplessità sono ovviamente a disposizione (alcune risposte si trovano probabilmente nelle FAQ in italiano).

A presto! --Civvi (WMF) (talk) 12:11, 19 jen 2021 (CET)[respogn]

[@Civvi (WMF)]Ho cominciato a rispondere (sia pure andando chiaramente fuori tema) nella pagina discussione utente:Civvi, partendo soprattutto dall'esperienza di caricamento dei testi ladini su Wikisource, sperando che sia solo l'inizio di un dialogo di più ampio respiro.--Mizardellorsa (talk) 08:13, 20 jen 2021 (CET)[respogn]

Curs de basa co scri y mëter su fotos sun Wikipedia ladina[muda l codesc]

Urganisá dala Union di Ladins de Gherdëina
*Tlo pon ji al curs
curs sun Wikipedia jitsi

Prim curs de Wikipedia ladina sun Youtube

Wiki Loves Folklore 2021 is back![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

You are humbly invited to participate in the Wiki Loves Folklore 2021 an international photography contest organized on Wikimedia Commons to document folklore and intangible cultural heritage from different regions, including, folk creative activities and many more. It is held every year from the 1st till the 28th of February.

You can help in enriching the folklore documentation on Commons from your region by taking photos, audios, videos, and submitting them in this commons contest.

Please support us in translating the project page and a banner message to help us spread the word in your native language.

Kind regards,

Wiki loves Folklore International Team

MediaWiki message delivery (talk) 14:25, 6 fau 2021 (CET)[respogn]

Wikisource ladina ne dal nia[muda l codesc]

[@Mizardellorsa] [@Starladin] Ho capito finalmente, che non esiste Wikisource ladina. Tutti i riferimenti a Wikisource vanno sulla Wikisource generale o quella italiana. Esiste una pagina ladina, erroneamente chiamata Main Page/Ladin, ma che porta sulla Wikisource generale. Tutto ciò rende anche difficile o impossibile una ricerca. Correggetemi per favore se sbaglio --Moroder (talk) 16:58, 8 fau 2021 (CET)[respogn]

E' come per incubator di Wikipedia: Wikisource in generale ha tutta una serie di sottoprogetti sottoprogetti : i principali sono riconosciuti come comunità autonome, altre sono raggruppati dentro wikisource Languages che passano da un riconoscimento solo parziale del comitato linguistico. Come ti ho già detto i testi ladini inizialmente erano ospitati tra quelli dei vari dialetti italiani it:s:Portale:Lingue e dialetti d'Italia raggruppati nella it:s:Categoria:Testi_in_ladino, quasi tutti nella grafia originale. Quando l'università di Bolzano ci ha concesso l'uso dei testi in grafia moderna, sono stati in genere trascritti sul progetto multilinguistico. L'intento è in breve di organizzare un grande progetto comune per le lingue retoromanze che comprenda anche il romancio, Categoria Testi in romancio C'è l'interessamento anche di Wikimedia Svizzera che ha coinvolto anche l'Università di Milano. Occorre però che tutti quanti insieme facciano lo sforzo per definire un piano di lavoro comune. Al limite sentiamoci per videoconferenza per chiarire i passaggi oscuri. I singoli autori e le singole opere citate su Wikipedia in lingua ladina hanno il link funzionante a wikisource.--Mizardellorsa (talk) 17:34, 8 fau 2021 (CET)[respogn]
Purtroppo il risultato è un progetto estremamente disarticolato --Moroder (talk) 00:08, 10 fau 2021 (CET)[respogn]

Codice di condotta - questionario[muda l codesc]

Buongiorno e scusate nuovamente se scrivo in italiano,
come annunciato un po' di tempo fa c'è ora un modo molto concreto per partecipare alle consultazioni sul codice di condotta (qui tutte le informazioni sul tema).

A questo link trovate un questionario sull'argomento (è lo stesso che si trova in cima alla Wikipedia in italiano), vi invito a compilarlo rispondendo alle domande riferendole alla Wikipedia in ladino e provando a fare l'esercizio di chiedervi, "se io fossi vittima di molestia o minaccia come e chi vorrei gestisse questa situazione?".

Per dubbi e domande sono a disposizione nella mia talk o tramite l'indirizzo email in pagina utente.

Grazie per la vostra partecipazione a questo importante argomento! --Civvi (WMF) (talk) 12:42, 12 fau 2021 (CET)[respogn]

Proposal: Set two-letter project shortcuts as alias to project namespace globally[muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Hello everyone,

I apologize for posting in English. I would like to inform everyone that I created a new global request for comment (GRFC) at Meta Wiki, which may affect your project: m:Requests for comment/Set short project namespace aliases by default globally.

In this GRFC, I propose that two-project shortcuts for project names will become a default alias for the project namespace. For instance, on all Wikipedias, WP will be an alias to the Wikipedia: namespace (and similar for other projects). Full list is available in the GRFC.

This is already the case for Wikivoyages, and many individual projects asked for this alias to be implemented. I believe this makes it easier to access the materials in the project namespace, as well as creating shortcuts like WP:NPOV, as well as helps new projects to use this feature, without having to figure out how to request site configuration changes first.

As far as I can see, Wikipedia currently does not have such an alias set. This means that such an alias will be set for you, if the GRFC is accepted by the global community.

I would like to ask all community members to participate in the request for comment at Meta-Wiki, see m:Requests for comment/Set short project namespace aliases by default globally.

Please feel free to ask me if you have any questions about this proposal.

Best regards,
--Martin Urbanec (talk) 15:12, 18 fau 2021 (CET)[respogn]

Proposta di regolamento itWikiCon[muda l codesc]

Cara comunità,
con l'obiettivo di facilitare l'organizzazione delle future itWikiCon, un gruppo di organizzatori delle edizioni passate, con all'interno anche rappresentanti di WMI e WMCH, ha pensato di proporre questo regolamento: lo scopo è quello di riuscire ogni anno in tempi rapidi ad assegnare l'organizzazione di itWikiCon e ottenere, se necessario, il supporto economico dei chapter.
Nel caso in cui ci siano più proposte concomitanti, il procedimento servirebbe anche a decidere quale candidatura sostenere. Ovviamente è solo una bozza che proponiamo alla comunità di lingua italiana di commentare e approvare. L'obiettivo sarebbe avere un testo approvato entro fine aprile in modo da dare tempo a chi si volesse organizzarne una dal vivo per il 2022 (per il 2021 sarà necessariamente ancora on-line). --CristianNX, Ferdi2005, Ilario, Jaqen, Ruthven, Yiyi, Ysogo, Valerio Bozzolan, Superchilum (talk) 22:32, 23 mer 2021 (CET)[respogn]

An prëia dër bel i utënc y les utëntes da porté ite tla plata Avenimënc de atualitá ma i evënc ch’á da fá cun Wikipedia o cun i proiec de Wikimedia. Giulan a dötes y a düc por la colaboraziun.--Starladin (talk) 09:41, 13 aur 2021 (CEST)[respogn]

Template:Babel[muda l codesc]

Ciao,

Sorry for writing in English. I failed to find a template where I can show my knowledge of your language.
This is usually possible by a template called Babel so I'd like to fill my TalkPage with something like {{Babel|lld-0}}.
Perhaps you called it differently or it isn't available yet?

Cordiali saluti, Klaas `Z4␟` V23:26, 14 mei 2021 (CEST)[respogn]

Ciao, le stromënt co fej referimënt al lingaz ladin é dan man por i utënc y les utëntes co desmostra da conësce le lingaz. Cun de bi salüc --Starladin (talk) 14:16, 15 mei 2021 (CEST)[respogn]

Read-only next Tuesday[muda l codesc]

Nominaziun de n aministradú[muda l codesc]

Ara vá inant cina ai 24 de messé la lita por la inciaria de aministradú / de aministradëssa sön chësta plata. I sëis inviá da tó pert y da scrí na motivaziun por ostes propostes.--Starladin (talk) 13:50, 22 lug 2021 (CEST)[respogn]

Nueva plates sun Wikipedia ladina[muda l codesc]

An prëia dër bel i utënc y les utëntes da ne scrí nia sön chësta plata les plates nöies che ai/ares dá ite tla Wikipedia Ladina, mo da les dé dant sce ai/ares ó sön la plata personala dl utënt /dl’utënta. Giulan--Starladin (talk) 11:36, 26 jen 2022 (CET)[respogn]

Codice universale di condotta - bozza delle linee guida sull'applicazione[muda l codesc]

Buongiorno a tutti,

Il comitato di redazione della fase 2 del codice universale di condotta ha completato i lavori, qui trovate la bozza delle linee guida sull'applicazione del codice universale di condotta (UCoC).

La bozza è basata sui risultati delle consultazioni, discussioni e ricerche, tra queste anche la consultazione in cui è stata coinvolta la comunità di lingua italiana ad inizio 2021.

La bozza è, appunto, una bozza, è quindi possibile (anzi, caldamente auspicato) che tutti coloro che sono interessati esprimano opinioni e commenti, anche suggerimenti su come migliorare la traduzione. Il comitato revisionerà la bozza tenendo conto del feedback ricevuto da parte delle comunità.

Il periodo di revisione comincia oggi 17 agosto 2021 e durerà fino al 17 ottobre.

La bozza può essere commentata in diversi "luoghi":

Sono previsti inoltre degli incontri e tavole rotonde online (in inglese):

I commenti e le osservazioni verranno poi riassunte in un riepilogo quindicinale che verrà pubblicato qui.

Mi rendo conto che il documento è lungo e a tratti complesso, suggerisco però di prendersi il tempo per leggerlo dato il potenziale impatto che avrà.
Grazie per l'attenzione! --Civvi (WMF) (talk) 22:18, 17 ago 2021 (CEST)[respogn]

Dove scrivono un noneso o un solandro?[muda l codesc]

Buona giornata, perdonate l'uso dell'italiano ma ho un dubbio: sia lmowiki che lldwiki non si reclamano esplicitamente il noneso o il solandro come dialetti delle rispettive lingue, ritenendo giustamente la situazione complessa e mai completamente chiarita. Tuttavia, se un utente che parla uno di quei due idiomi decidesse di scrivere su Wikipedia nel proprio idioma, ci sarebbe un problema di attribuzione.

Come lmowiki non avremmo grandi problemi ad accogliere i parlanti nonesi e solandri, ma ci sembra scorretto farlo senza sentire l'altra parte interessata :) Se anche voi siete disposti ad accogliere eventuali WikiNonesi e WikiSolandri potremmo discutere una qualche forma di protocollo per renderlo possibile nel modo più ordinato. --Sciking (talk) 20:37, 31 ago 2021 (CEST)[respogn]

Ciao [@Sciking], rispondo in quanto direttamente interessato dalla questione, conoscendo (anche se non da madrelingua) il noneso. Secondo me, soprattutto il solandro, risulta molto più mutualmente intellegibile col lombardo che col ladino dolomitico; ed è chiaro che se il solandro trovasse spazio su lmowiki, lo stesso dovrebbe essere anche per il noneso. A mio modesto parere quindi sarebbe meglio accogliere nonesi e solandri su lmowiki, mentre invece la wikipedia ladina si presta più ad ospitare le altre varietà dolomitiche, come il cadorino.
Ps. Scriverei volentieri in noneso su lmowiki ;-) --JuaFlick (talk) 22:05, 31 ago 2021 (CEST)[respogn]

Elezioni del Board - I risultati[muda l codesc]

Buongiorno a tutti,

sono qui per annunciarvi i risultati delle elezioni del Board of Trustees della Wikimedia Foundation 2021, le elezioni sono state organizzate per selezionare quattro nuovi membri. Il Comitato Elettorale ha esaminato i voti, hanno espresso voti validi un numero record di 6.873 persone provenienti da 214 progetti. I seguenti quattro candidati hanno ricevuto il maggior sostegno:

  1. Rosie Stephenson-Goodknight - (Rosiestep)
  2. Victoria Doronina - (Victoria)
  3. Dariusz Jemielniak - (Pundit)
  4. Lorenzo Losa - (Laurentius)

Questi candidati, pur essendosi classificati ai primi posti tramite il voto della comunità, non sono ancora nominati nel Board of Trustees. Devono infatti ancora superare con successo un fase di controllo e la verifica delle qualifiche delineate nello statuto. Il Board ha definito la data provvisoria per nominare i nuovi amministratori alla fine di questo mese.

Qui si trova l'annuncio completo.

Con l'occasione vi ricordo che per qualsiasi domanda sull'organizzazione, sul movimento Wikimedia in generale, punti non chiari delle pagine di meta, suggerimenti, osservazioni, commenti sui lunghi messaggi in lingua inglese che vi arrivano su questa pagina o qualsiasi altro aspetto potete contattarmi in italiano ma anche in "lingua locale del progetto" sulla pagina di discussione su meta oppure via email tramite la funzione scrivi all'utente :-) --Civvi (WMF) (talk) 14:41, 8 sët 2021 (CEST)[respogn]

Strategia del movimento Wikimedia - Programma di sovvenzioni[muda l codesc]

Buongiorno a tutti e scusate l'italiano,

Sono qui per informarvi sul programma delle sovvenzioni legate all'attuazione della strategia del movimento Wikimedia.

Le sovvenzioni riguardano attività o progetti che affrontano una delle iniziative prioritarie definite per questa fase (questo trimestre) che sono:

A livello locale (quindi per i progetti italiani ma anche per quelli regionali) gli ultimi due punti sono particolarmente interessanti per chi avesse iniziative di ricerca o di approfondimento sui temi, vi invito a leggere su meta le pagine relative alle sovvenzioni e a come e per cosa richiederle.

Con l'occasione vi ricordo che fino al 24 ottobre è ancora possibile votare per eleggere i membri del comitato di redazione della carta fondamentale del movimento Wikimedia (Movement Charter)

Grazie per l'attenzione e per domande e chiarimenti non esitate a contattarmi. --Civvi (WMF) (talk) 12:13, 21 uto 2021 (CEST)[respogn]

Nueva plates sun la Wikipedia ladina[muda l codesc]

An prëia dër bel i utënc y les utëntes da ne scrí nia sön chësta plata les plates nöies che ai/ares dá ite tla Wikipedia Ladina, mo da les dé dant sce ai/ares ó sön la plata personala dl utënt /dl’utënta. Giulan--Starladin (talk) 11:38, 26 jen 2022 (CET)[respogn]

Fundazion dla Wikipedia Ladina[muda l codesc]

Me desplesc dassën che la zaita Alto Adige à scrit te n articul sun mi persona y familia che ie son stat l “creatore” dla Wikipedia ladina. Chël ie stat n sbali dla redazion dla zaita. Ie e-i scumencià mi lëur tla Wikipedia ladina permò tl ann 2021. I fundadëures ie stac dant al dut Gian Francesco Esposito Mizardellorsa, Susy Rottonara y Roland Verra. Messon duc ti vester gra ad ëi. L ie me n gran desplajëi che la zaites, sciche l Alto Adige, ne uel nia dé pro tla cumedures che ëiles sbalia, ma chiche sbalia fussans for nëus.--Wolfgang Moroder (talk) 14:17, 18 dez 2021 (CET)[respogn]

I rengrazi Wolfgang Moroder por avëi dé pro che les informaziuns en cunt dla fondaziun dla Wikipedia Ladina dades dant tl articul publiché tl Corriere dell’Alto Alto Adige (nia tl Alto Adige) di 8 de dezëmber é falades. Sciöche coordinadëssa dla Wikipedia Ladina dal 2017 inant y aministradëssa dla Wikipedia Ladina dal reconescimënt dl 2020 inant, ai atira damané do na retifica aladô dla documentaziun en cunt dla fondaziun dla Wikipedia Ladina sciöche ara vëgn dant ti comunicac stampa jüs fora ufizialmënter y co é ince en pert da ciafé chiló, insciö che al é gnü publiché dala zaita dessura n articul ai 18 de dezëmber cun na retifica y n aprofondimënt en cunt dla nasciüda dla Wikipedia Ladina. I toli l’ocajiun da rengrazié Wolfgang Moroder por so impëgn da porté inant le proiet.
N bel salüt a düc canc y de beles festes da Nadé.--Starladin (talk) 10:16, 22 dez 2021 (CET)[respogn]
[@Starladin] De gra y bona festes a duc --Wolfgang Moroder (talk) 13:58, 25 dez 2021 (CET)[respogn]

Wiki Loves Folklore is back![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

You are humbly invited to participate in the Wiki Loves Folklore 2022 an international photography contest organized on Wikimedia Commons to document folklore and intangible cultural heritage from different regions, including, folk creative activities and many more. It is held every year from the 1st till the 28th of February.

You can help in enriching the folklore documentation on Commons from your region by taking photos, audios, videos, and submitting them in this commons contest.

You can also organize a local contest in your country and support us in translating the project pages to help us spread the word in your native language.

Feel free to contact us on our project Talk page if you need any assistance.

Kind regards,

Wiki loves Folklore International Team

--MediaWiki message delivery (talk) 14:15, 9 jen 2022 (CET)[respogn]

Proiet per fé crëscer l numer de plates: Creazion de plates de massa sui chemuns talians cun AutoWikiBrowser[muda l codesc]

Bon di a duc y dutes,
Ti ultimi mënsc ei laurà scialdi sun miuré la cualità de cërta plates sun la Wikipedia ladina, fajan dantaldut n grum de templates per mustré tabeles dl tlimat, coordinedes geografiches sun na cherta, trates de la ferata, y nsci inant. Ma da me ora adrova la Wikipedia per crëscer nia mé cualità, ma ncë cuantità. Sce cialon al numer de plates, po ans nfin a dan n valgun mënsc ntëur ala 2.000 plates. Chël ie purtruep nia scialdi a cunfront cun Wikipedies te autra pitla rujenedes. Na maniera per aumenté chësc numer ie da me ora de fé n grum de plates sun argumënc bëndebo scëmpli, sciche posć geografics. Perchël ei scumencià śën cun n proiet de fé na plata per uni chemun te la Talia. Chësc feji adurvan n program che se tlama AutoWikiBrowser. Cun chësc possen mëter adum n grum de plates in basa a na lista de nfurmazions y nscila fé n lëur scialdi da stufé plu automatisch. Te la Talia dal plu de 7.000 chemuns, chël uel di 7.000 plates n plu canche ei finà. Po ngalin jissi dessegur inant cui chemuns te la Germania, Austria, y nsci inant. Spere che chësc mi proiet sibe azetà da duc i utënc tlo. Sce ëis dumandes, cunsëies o critiches po pudëis gën les fé.
Saluc,
Asenoner

Bun de Asenoner,

dër bel giulan por porté ite chësta ativité co porta pro a implementé le numer de plates dla Wikipedia Ladina. Al é zënzater important da crësce ince cun n numer de plates co pois tigní n confrunt cun les Wikis de d’atri lingac de mendranza. Iniziatives sciöche chësta é bëgngnüdes y dess integré le svilup de plates co sides ince de cualité tl contignü y tla strotöra por tigní vis le lingaz y la cultura de mendranza. De bi salüc y inant n bun laur. --Starladin (talk) 14:27, 11 jen 2022 (CET)[respogn]

Subscribe to the This Month in Education newsletter - learn from others and share your stories[muda l codesc]

Dear community members,

Greetings from the EWOC Newsletter team and the education team at Wikimedia Foundation. We are very excited to share that we on tenth years of Education Newsletter (This Month in Education) invite you to join us by subscribing to the newsletter on your talk page or by sharing your activities in the upcoming newsletters. The Wikimedia Education newsletter is a monthly newsletter that collects articles written by community members using Wikimedia projects in education around the world, and it is published by the EWOC Newsletter team in collaboration with the Education team. These stories can bring you new ideas to try, valuable insights about the success and challenges of our community members in running education programs in their context.

If your affiliate/language project is developing its own education initiatives, please remember to take advantage of this newsletter to publish your stories with the wider movement that shares your passion for education. You can submit newsletter articles in your own language or submit bilingual articles for the education newsletter. For the month of January the deadline to submit articles is on the 20th January. We look forward to reading your stories.

Older versions of this newsletter can be found in the complete archive.

More information about the newsletter can be found at Education/Newsletter/About.

For more information, please contact spatnaikTemplate:@wikimedia.org.


About This Month in Education · Subscribe/Unsubscribe · Global message delivery · For the team: ZI Jony (Talk), Dumënia 13:51, 17 merz 2024 (UTC)

Fonti per nomi comuni in ladino[muda l codesc]

Ciao a tutti, e scusate se scrivo in italiano. Vi chiedo assistenza riguardo ai nomi dei comuni del Trentino-Alto Adige in ladino, soprattutto fuori dall'area ladina. Esistono delle fonti per i toponimi in lingua ladina dei comuni della regione? Ad esempio, i nomi delle voci contenute in questa categoria derivano da qualche fonte o sono state create per assonanza? Vi ringrazio anticipatamente. --CristianNX (talk) 14:07, 21 jen 2022 (CET)[respogn]

Buongiorno,
Sono dell'Alto Adige e posso solo parlare per quella provincia. I nomi ladini di luoghi fuori dalla Ladinia sono per la maggior parte usati nella lingua di ogni giorno, come Tluses, Pruca o Ciastel, e quindi non ho visto il bisogno di andare a ricercarli in una specifica sorgente. Alcuni toponimi invece non li conoscevo, come Sanciana per San Candido o Olaneres per Villanders. Questi li ho semplicemente presi o dalla Wikipedia tedesca o da quella italiana, le quali indicano questi nomi. Purtroppo non so se esista un'enciclopedia o un'altra fonte su toponimi ladini. Se esiste, mi farebbe piacere saperlo. Asenoner (talk) 15:46, 21 jen 2022 (CET)[respogn]

Buongiorno CristianNX e Asenoner, i toponimi ladini sono originali e si trovano in varie pubblicazioni edite negli ultimi anni anche da istituzioni prettamente ladine quali l'Area Pedagogica della Direzione Provinciale Scuole Ladine e l'Istituto Ladino Micurá de Rü. --Starladin (talk) 13:57, 28 jen 2022 (CET)[respogn]

Grazie Asenoner e Starladin. Sarebbe possibile avere queste fonti in formato digitale? Credo, inoltre, che sarebbe utile anche per poterle citare nelle voci qui su Wikipedia. Altra soluzione sarebbe quella di fare una lista con nota, sempre su questa edizione linguistica. --CristianNX (talk) 17:18, 28 jen 2022 (CET)[respogn]

Buongiorno CristianNX e Asenoner, le fonti non sono disponibili in formato digitale. Le indico di seguito per le finalità di cui sopra:

Pubblicazione edita dall’Istitut Pedagogich Ladin: Toponomastica – La storia di inoms di posć (2016)

Pubblicazioni edite dall’Istitut Ladin Micurá de Rü: Gherdëina y Mont de Sëuc -chertes ortofoto cun i toponims ladins (2017), Chemun de Santa Cristina - cherta topografica y cherta ortofoto cun i toponims ladins (2005), Chemun de Urtijëi, Sureghes, Runcadic, Bula, Mont Sëuc -chertes ortofoto cun i toponims ladins (2017), Chemun de Sëlva -chertes ortofoto cun i toponims ladins (2017), Val Badia -chertes topografiches y ortofoto cun i toponims ladins (2013), Comun de Mareo - chertes ortofoto cun i toponims ladins (2013), Comun da La Val - cherta topografica y cherta ortofoto cun i toponims ladins (2011), Comun de Badia - cherta cun i toponims ladins (2010), Comun de Corvara- Cherta cun i toponims ladins (2012) --Starladin (talk) 15:41, 4 fau 2022 (CET)[respogn]

Blasons di chemuns talians sun Wikipedia[muda l codesc]

Bon di,
Ie me dei da mpue de tëmp incà ju cun la dumanda de co pudëi mëter i blasons di chemuns talians (dantaldut chëi ladins) sun la Wikipedia ladina. L problem ie che te la Talia ie chisc blasons sota copyright y n ne i possa perchël nia mé nsci adurvé. Ie é udù che l i da mé sun la Wikipedia taliana y chëla tudëscia y che chëstes à giatà la autorisazion da [Araldica Civica] de i adurvé. Ie me é perchël metù n cuntat cun Araldica Civica per damandé la autorisazion de i adurvé per la Wikipedia ladina y chëla ei giatà per e-mail.
Sën provi a capì coche possi po fé a adurvé chisc blasons. Da me ora muessun i ciarië su mé sun la Wikipedia ladina y nia sun Commons, y po junté leprò na nota che stravardësc chisc blasons cul copyright y che i ne daussa nia unì adurvei per autra rajons, sciche te chësc ejëmpl sun la Wikipedia taliana.
Te nosta Wikipedia ladina ne ei però nia abinà la funzion de ciarië su n file diretamënter sun la Wikipedia. Sce cialon per ejëmpl tlo sun la Wikipedia nglëija, po dala la opzion upload non-free file. Sun nosta Wikipedia rati che l link per ciarië su n tel file fos chësc tlo: Speciale:Carica, ma chël possa mé fe l'aministradëura.
Ulove perchël damandé vosta minonga de cie che n pudës fé. Jissla pa bën a ciarië su i blasons, alamanca di chemuns ladins, diretamënter sun la Wikipedia ladina, sën che on giatà l'autorisazion de Araldica Civica? Pudës pa l'aministradëura fé chël o pudëssun pa me dé l dërt a mi de fé chël? O ëis'a autra prupostes de cie che n pudëssa fé?
De gra y biei saluc
Asenoner

Bun de Asenoner, giulan por to impëgn da avëi damané do la poscibilité da ciarié i blasuns di Comuns. I á ciaré do y gnanca iö ne pó ciaré file dala plata Speciale:Carica. I sun tl laur da ciafé na soluziun al problem y pornanche ara sará tan inant jarára da fá a na moda che pos tö i ciarié diretamënter. De bi salüc, --Starladin (talk) 14:14, 28 jen 2022 (CET)[respogn]

Bon di,
Per cie che reverda giaté la autorisazion per ciarië su i blasons di chemuns sun la Wikipedia ladina, ulovi damandé sce sëis stai boni de abiné plu nfurmazions sun coche n pudës fé chël. Almanca i blasons di chemuns de Südtirol o chëi ladins rati che fos blot avëi.
Leprò ai blasons, fossl bel giaté la autorisazion per adurvé ënghe cër autri logos sciche chël de La Usc di Ladins o de Radio Gherdëina. Chëi logos vën adurvei sun la Wikipedia per rumanc y n pert ënghe sun chëla tudëscia, ma per la Wikipedia ladina ne ons nia l dërt per i adurvé. Damandé ala Usc di Ladins ne ie da me ora nia n problem. Ie rate che l problem ie giaté l'autorisazion sun Wikipedia.
De gra y biei saluc,
Asenoner (talk) 14:43, 20 mei 2022 (CEST)[respogn]
Bun de,
i á ciamó damané do, mo al ne é nia la poscibilité da ciarié sö i blasuns di Comuns. Ara vá ma da ciaré files co vëgn ciariá denant sön Wiki Commons. I á ciamó damané sce an podess ciafé na autorisaziun, mo cina sëgn ne n’ai ciafé degöna resposta. Avisa, l'autorisaziun ne vara al momënt baldi nia da ciafé. Te vigni caje, ti stai do ala cossa y speri che ara vais da la ciafé plü inant.
De bi salüc Starladin (talk) 11:08, 25 mei 2022 (CEST)[respogn]
Bon di Starladin,
De gra per avëi damandà do. Eh, sciod che l ie tan complicà a pudëi mëter su i blasons y logos talians. Chësc problem ne dal nia pra i blasons de autri stac, ma eh, cie ulons'a fé. Semea che te la Talia ie la leges sul copyright de logos tan plu rigurëuses che te autri stac.
Speri che povester abinons mo na maniera. Cunescëis'a Vo zachei pra la Wikipedia rumancia? Fossi propi curiëus coche chëi à giatà l dërt de ciarië su l logo de Radio Gherdëina y chël de la Usc di Ladins.
De gra y biei saluc, Asenoner (talk) 19:42, 28 mei 2022 (CEST)[respogn]

Colaboraziun cun lmowiki[muda l codesc]

Bun domisdé [@Moroder, Asenoner, JuaFlick], bun domisdé a düc canc y a dötes cantes. Aladô dl barat cultural proponü da lmowiki -Wikipedia lombarda- nes vëgnel damané da dé dant n valgönes usc fondamentales presëntes sön la Wikipedia ladina che i aratun co messess ince ester presëntes tles Wikipedies te d’atri lingac aladô de süa importanza por caraterisé particolarmënter la realté y la cultura ladina. I periess da dé dant la proposta de öna o döes usc caraterisantes ti idioms desvalis co podess jí bun por le fin dessura, co gniss spo traslatades sön lmowiki. Dër bel giulan dla colaboraziun. Cun de bi salüc --Starladin (talk) 16:24, 25 mer 2022 (CET)[respogn]

Bon di,
De gra. Ei juntà pro doi de mi propostes per Gherdëina.
De biei saluc. Asenoner (talk) 17:54, 25 mer 2022 (CET)[respogn]

Bonasëra [@Asenoner], dër bel giulan dles bunes propostes. De bi salüc--Starladin (talk) 21:04, 30 mer 2022 (CEST)[respogn]

Propostes de articui tl ladin Val Badia:

Propostes de articui por Gherdëina:

Propostes de articui por Fascian:

Edithathon lldwiki - lmowiki[muda l codesc]

Bun de a düc y a dötes,

le proiet de “Edithaton” de colaboraziun danter la Wikipedia en Lombard y la Wikipedia Ladina gnará a se le dé dai 14 ai 30 d’aurí dl 2022. Chiló la Plata de coordinamënt dl proiet sön lmowiki.

Usc da scrí[muda l codesc]

I podëis chirí fora danter les usc en Lombard da ciafé chiló y les dé ite tla Wikipedia Ladina te osc idiom.

Usc scrites[muda l codesc]

Partezipants[muda l codesc]

Giulan dla colaboraziun y n bun laur!

Bun domisdé [@Moroder, Asenoner, JuaFlick],

sciöche utënc dër atifs sön Wikipedia Ladina damani do osta colaboraziun al proiet de Edithaton - colaboraziun cun lmowiki descrit dessura cina ai 30 d’aurí. Giulan y de bi salüc,--Starladin (talk) 13:50, 21 aur 2022 (CEST)[respogn]

Candidatura per deventé burocrat[muda l codesc]

Bon di,
Do avëi pensà do a chësc ei tëut la dezijion de ulëi me candidé coche burocrat de la Wikipedia ladina. Chësta dezijion ei tëut per chësta rajons:

  • L burocrat te la Wikipedies te autra rujenedes ie n utënt che fej cërta azions tecniches per cialé che la Wikipedia funzione bën. Ie ei legrëza a cialé che la Wikipedia ladina funzione bën, che i templates devënte mo plu biei y che ne sibe nia fai.
  • Deventé n burocrat me mpermetës de vester mo plu pert de la Wikipedia ladina.
  • N burocrat po ti dé a n account la funzion de bot. Chësc ulovi ie fé ajache ie adrove l tool “AWB” per fé n grum de plates sun chemuns te la Talia, Germania y nsci inant. Da me ora fossl miec fé chësta plates nia sota mi inuem ma sota l inuem de n bot, davia che les vën ënghe fates plu o manco da n bot (ënghe sce ala fin iel mpo bëndebo manuel)
  • N burocrat à ënghe cër dërc, sciche vëiji scrit per ejëmpl sun chësta plata tlo: burocrat. Ie mpermetëssi sambenzënza de adurvé chësta posizion cun respunsabltà.

Ie ne sé nia coche l prozes per deventé n burocrat ie. Ie me mpënsi che n pudës fé na votazion, ma po coche chësta funzion me unis data ne sei nia. Lascëdeme gën savëi sce ëis n’idea de coche chësc pudës jì.
De gra per vosta crëta y biei saluc,
--Asenoner (talk) 19:57, 28 mer 2022 (CEST)[respogn]

Bonasëra [@Asenoner],

i sostëgni deplëgn tüa candidatöra. I te lasciará al savëi pornanche ara vá sciöche an pó mëte a jí la prozedöra. Giulan de to impëgn y de bi salüc, --Starladin (talk) 21:09, 30 mer 2022 (CEST)[respogn]

De gra per l sustenimënt!
De biei saluc,
Asenoner (talk) 21:47, 30 mer 2022 (CEST)[respogn]

Bun de [@Asenoner],

i á damané do y al é gnü stlarí che al n’é nia les condiziuns por damané do na assegnaziun de n bürocrat por la Wikipedia Ladina. Porater se tratel de na funziun co é sura chëla de admin y co se damana recuisic speziai. Chiló dessot le test corespondënt:

•  The local community must be large enough to require a bureaucrat. The definition of "large	enough" is determined by the stewards but can	include factors such as how often the stewards	have needed to assign or remove administrator, bot or translation administrator permissions over a significant period of time.

• The community must have at least six permanent administrators. • Ideally the community should be looking to appoint a minimum of two bureaucrats. • The candidate must place a notice requesting the permission on the local village pump, administrators' noticeboard or a designated page for requesting permissions.

• Allow at least 1-2 weeks for discussion.

• There must be at least 15 votes. • The candidate must obtain at least 80% support. • Anyone can then post the request at Steward requests/Permissions#Bureaucrat access, including a link to the local discussion.

• A steward will then assign the permission.

I fajess la proposta da propone plü inant, canche al sará ince deplü utënc atifs, na lita por n secundo admin. De bi salüc,--Starladin (talk) 10:40, 5 aur 2022 (CEST)[respogn]

Bon di,
De gra per avëi damandà do plu nfurmazions sun la funzion de bürocrat. Chësc ne me fova nia tler che chësta fos na funzion tan auta y cun recuisic tan speziai, chël ne ovi nia capì dala definizions. Son perchël a una cun vosta proposta.
Sëis'a Vo boni de ti dé a n utënt la funzion de "bot"? Ie ulës gën prué a fé n bot de chësc utënt: Utente:LadinBot.
Sce n cëla sota statistiches [tlo], po ne vëijun nia che chësc utënt ie n bot. Sun internet ne son nia stat bon de capì avisa co che n ti po dé a n utënt la funzion de "bot". Ovi liet che n bürocrat pudës fé chël y sën me damandi sce n aministradëur pudës ënghe fé chël.
De gra y biei saluc, Asenoner (talk) 10:53, 6 aur 2022 (CEST)[respogn]

Bun de [@Asenoner],

i á damané do y n aministradú ne pó nia fá chël diretamënter. I te lasci ciamó al savëi plü avisa sciöche an pó mëte a jí la cossa pornanche i ciafi na indicaziun aladô. Giulan. Cun de bi salüc,--Starladin (talk) 11:41, 8 aur 2022 (CEST)[respogn]

Bona sëira,
Capësci, de gra per avëi damandà do.
Biei saluc, Asenoner (talk) 22:37, 8 aur 2022 (CEST)[respogn]

Veles per n segondo aministradëur dai 9 ai 16 de setëmber[muda l codesc]

Bon di a duc,
Dai 9 ai 16 de setëmber sarà la veles tlo sun Wikipedia ulache ie me meterei coche candidat per unì lità segondo aministradëur de la Wikipedia ladina. Ulove perchël me prejenté y spieghé cie che ulëssi arjonjer coche aministradëur.
Ie é scialdi esperienza de coche funzionea Wikipedia n generel, ie lieje da n grum de ani incà regularmënter articuli sun la Wikipedies (dantaldut chëla nglëija) y capësci perchël coche articuli sun Wikipedia dëssa unì struturei, coche la jënt se cumporta sun Wikipedia y nce ciun che ie l spirit de Wikipedia. Da canche ei scumencià a contribuì ala Wikipedia ladina me ei metù coche miscion de ngrandì chësta plataforma, de ti dé ala Wikipedia ladina y nsci nce ala rujeneda ladina n mus, na presënza sun internet, de ti dé la puscibilità ala jënt de crì per ladin nfurmazions sun uni sort de tematiches. Mi fin ie che n posse liejer sun Wikipedia nia mé de tematiches che reverda la Ladinia, ma che un posse se liejer nfurmazions sun Amsterdam o sui Stac Unii o uni sort de tematiches, zënza messëi liejer chëstes per talian o tudësch, ma de avëi chësta nfurzmazions nce per ladin. Ie é tl ultim ann ënghe mparà scialdi de la pertes tecniches de Wikipedia sciche co mëter adum templates y moduli y speri che tres chësc son stat bona de mëter adum de biei templates che fej la Wikipedia mo plu bela da liejer. Mi obietif ie perchël ënghe de fé la plates plu beles, cun plu templates, plu fotos y logos. Ie ulësse ënghe arjonjer de vester bon de junté ala Wikipedia ladina i blasons di chemuns ladins nsci sciche i logos de organisazions ladines, che al mumënt ie scunei dai dërc de autëur.
De biei saluc, Asenoner (talk) 11:17, 5 sët 2022 (CEST)[respogn]

[@Asenoner] La tua votazione è pronta per essere incominciata ;-) --S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 12:48, 9 sët 2022 (CEST)[respogn]

Votazioni admin simultanee (9-16 de setëmber)[muda l codesc]

Avviso di 2 votazioni admin simultanee:

--S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 13:03, 9 sët 2022 (CEST)[respogn]

Bot policy[muda l codesc]

Hello. To facilitate steward granting of bot access, I suggest implementing the standard bot policy on this wiki. In particular, this policy allows stewards to automatically flag known interlanguage linking bots (if this page says that is acceptable) or bots that fix double redirects. The policy also enables global bots on this wiki (if this page says that is acceptable), which are trusted bots that will be given bot access on every wiki that allows global bots.

This policy makes bot access requesting much easier for local users, operators, and stewards. To implement it we only need to create a redirect to this page from Project:Bot policy, and add a line at the top noting that it is used here. If you use or prefer to use a dedicated project page for handling bot flag requests, that is also acceptable. Please read the text at Meta-Wiki before commenting. If you object, please say so; I hope to implement in two weeks if there is no objection, since it is particularly written to streamline bot requests on wikis with little or no community interested in bot access requests. Thank you for your consideration. --Rschen7754 03:37, 7 uto 2022 (CEST)[respogn]

Che crescita![muda l codesc]

Bon dì amis! Ho visto che siete arrivati a più di 70'000 voci! È un errore del conto (ci era successo su lmowiki) o è tutto legittimo? Nel secondo caso vivi complimenti! -- Sciking (talk) 17:05, 11 nuë 2022 (CET)[respogn]

Bun de! Confermo che è tutto legittimo e che Wikipedia Ladina si sta sviluppando notevolmente grazie ad alcuni utenti particolarmente attivi e appassionati. Grazie a nome di tutti! Starladin (talk) 12:13, 18 nuë 2022 (CET)[respogn]

Community Wishlist Survey 2023 opens in January![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Ciao

The Community Wishlist Survey (CWS) 2023, which lets contributors propose and vote for tools and improvements, starts next month on Monday, 23 January 2023, at 18:00 UTC and will continue annually.

We are inviting you to share your ideas for technical improvements to our tools and platforms. Long experience in editing or technical skills is not required. If you have ever used our software and thought of an idea to improve it, this is the place to come share those ideas!

The dates for the phases of the Survey will be as follows:

  • Phase 1: Submit, discuss, and revise proposals – Monday, Jan 23, 2023 to Sunday, Feb 6, 2023
  • Phase 2: WMF/Community Tech reviews and organizes proposals – Monday, Jan 30, 2023 to Friday, Feb 10, 2023
  • Phase 3: Vote on proposals – Friday, Feb 10, 2023 to Friday, Feb 24, 2023
  • Phase 4: Results posted – Tuesday, Feb 28, 2023

If you want to start writing out your ideas ahead of the Survey, you can start thinking about your proposals and draft them in the CWS sandbox.

We are grateful to all who participated last year. See you in January 2023!

De gra! Community Tech, STei (WMF) 13:59, 13 dez 2022 (CET)[respogn]

[muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

We are really sorry for posting in English

Voting in the Wikimedia sound logo contest has started. From December 6 to 19, 2022, please play a part and help chose the sound that will identify Wikimedia content on audio devices. Learn more on Diff.

The sound logo team is grateful to everyone who participated in this global contest. We received 3,235 submissions from 2,094 participants in 135 countries. We are incredibly grateful to the team of volunteer screeners and the selection committee who, among others, helped bring us to where we are today. It is now up to Wikimedia to choose the Sound Of All Human Knowledge.

Best wishes, Arupako-WMF (talk) 11:39, 17 dez 2022 (CET)[respogn]

Feminism and Folklore 2023[muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Dear Wiki Community,

Christmas Greetings and a Happy New Year 2023,

You are humbly invited to organize the Feminism and Folklore 2023 writing competition from February 1, 2023, to March 31, 2023 on your local Wikipedia. This year, Feminism and Folklore will focus on feminism, women's issues, and gender-focused topics for the project, with a Wiki Loves Folklore gender gap focus and a folk culture theme on Wikipedia.

You can help Wikipedia's coverage of folklore from your area by writing or improving articles about things like folk festivals, folk dances, folk music, women and queer folklore figures, folk game athletes, women in mythology, women warriors in folklore, witches and witch hunting, fairy tales, and more. Users can help create new articles, expand or translate from a list of suggested articles.

Organisers are requested to work on the following action items to sign up their communities for the project:

  1. Create a page for the contest on the local wiki.
  2. Set up a fountain tool or dashboard.
  3. Create the local list and mention the timeline and local and international prizes.
  4. Request local admins for site notice.
  5. Link the local page and the fountain/dashboard link on the meta project page.

This year we would be supporting the community's financial aid for Internet and childcare support. This would be provided for the local team including their jury and coordinator team. This support is opt-in and non mandatory. Kindly fill in this Google form and mark a mail to support@wikilovesfolklore.org with the subject line starting as [Stipend] Name or Username/Language. The last date to sign up for internet and childcare aid from our team is 20th of January 2023, We encourage the language coordinators to sign up their community on this link by the 25th of January 2023.

Learn more about the contest and prizes on our project page. Feel free to contact us on our meta talk page or by email us if you need any assistance.

We look forward to your immense coordination.

Thank you and Best wishes,

Feminism and Folklore 2023 International Team

Stay connected  

--MediaWiki message delivery (talk) 11:23, 24 dez 2022 (CET)[respogn]

Interfaccia desktop: ultime novità[muda l codesc]

Ciao, vi segnalo che le ultime novità del progetto delle Migliorie all'interfaccia desktop sono on line. Buona lettura!--Patafisik (WMF) (talk) 19:45, 4 jen 2023 (CET)[respogn]

Migliorie all'interfaccia desktop: un nuovo cambiamento in arrivo[muda l codesc]

Ciao!

La prossima settimana il team Web di Wikimedia Foundation sposterà alcuni link della barra laterale a destra dello schermo.

Così sarà più facile utilizzare in modo intuitivo tutti i collegamenti e gli strumenti della nostra interfaccia. Con la barra laterale più corta, l'indice apparirà a sua volta più in alto sullo schermo. Quest'ultimo cambiamento sarà sigificativo soprattutto per i contributori, poiché i lettori usano il menu di sinistra molto più raramente.

Perché apportiamo questo cambiamento

Attualmente, la nostra interfaccia non fa distinzione tra collegamenti e strumenti che riguardano il wiki e collegamenti e strumenti che riguardano la pagina in sè. "Pagina principale", "Una voce a caso", "Ultime modifiche" fanno parte del primo gruppo. "Puntano qui", "Modifiche correlate", "Cita questa voce" appartengono al secondo. Questo mix confonde i nuovi lettori. Anche i nuovi contributori non hanno familiarità con ognuno di questi link e non sanno a cosa servono. Mescolando questi gruppi si rischia di demotivare le persone che sarebbero propense a scoprire spontaneamente questi strumenti.

Questa modifica risolve anche la questione della posizione del sommario. In precedenza alcuni contributori ci avevano fatto notare che il sommario sotto alla barra laterale lo faceva apparire troppo in basso nella pagina. Con questo cambiamento, il menu di sinistra (la barra laterale) diventa più corto e di conseguenza il sommario è visibile più in alto sulla pagina. Inoltre, questo cambiamento riduce lo spazio bianco sulla pagina, usandone di più per mostrare gli strumenti a destra.

Puoi saperne di più sulla funzionalità degli strumenti della pagina e il progetto delle Migliorie all'IU desktop su MediaWiki.org.

Compatibilità degli accessori

Alcuni accessori e script utente potrebbero aver bisogno di essere aggiornati o diventare obsoleti e ridondanti. Forniamo assistenza agli utenti che desiderano mantenere la compatibilità. Puoi visitare questa sezione della nostra documentazione per maggiori informazioni sulla compatibilità dei gadget.

Collaboriamo

De gra! --Patafisik (WMF) (talk) 13:22, 3 fau 2023 (CET)[respogn]

Global ban for PlanespotterA320/RespectCE[muda l codesc]

Per the Global bans policy, I'm informing the project of this request for comment: m:Requests for comment/Global ban for PlanespotterA320 (2) about banning a member from your community. Thank you.--Lemonaka (talk) 21:40, 6 February 2023 (UTC)

Come far apparire i link delle lingue in cima alla Home page[muda l codesc]

Ciao a tutti,

con la nuova interfaccia di default, Vector 2022, il pulsante delle lingue è finito in fondo alla home page, mentre nelle altre pagine si trova correttamente in alto, vedi perché. Questa eccezione della home page non piace a tutte le comunità Wikimedia. Si può risolvere aggiungendo "un titolo" ma solo con il consenso della vostra comunità.

Vi invito quindi a discutere se vi interessa avere i link delle lingue nello stesso posto delle altre pagine. Se la risposta è sì, dovreste decidere quale tra le due opzioni preferite: mostrare un messaggio di benvenuto (o un altro testo a votra scelta) come "titolo", sulla stessa linea del pulsante delle lingue, oppure non mettere nessun testo.

Copio-incollo un passaggio delle FAQ che potrebbe esservi utile per discutere, con qualche aggiunta:

  • Il "titolo della pagina" sarà mostrato su Vector 2010, Minerva, Timeless e Vector 2022. Non sarà visibile su Monobook.
  • Il "titolo" puo' essere modificato configurando MediaWiki:Mainpage-title-loggedin per gli utenti loggati e MediaWiki:Mainpage-title per per gli utenti non loggati. Per gli utenti loggati su mobile invece bisognerà modificare MediaWiki:wikimedia-mobile-mainpage-title-loggedin.
  • Date un'occhiata a come appare la home page con i pulsante delle lingue in alto aggiungendo ?vectorlanguageinmainpageheader=1 alla fine dell'URL. La home page della Wikipedia basca mostra una frase di benvenuto nel titolo. E' la stessa scelta fatta anche dalla Wikipedia in francese, che sta aspettando il cambiamento. Potete anche guardare l'esempio della Wikipedia in islandese che non ha configurato nessun titolo, quindi si vedono solo le lingue.
  • Se c'è consenso, pingatemi (o contattate il Web Team) per chiedere lo spostamento del pulsante delle lingue in alto, il team chiederà la modifica dei parametri del vostro wiki. Se preferite potete aprire direttamente un nuovo task su Phabricator, ma se volete un messaggio di benevuto basterà segnalare la vostra discussione in fondo al ticket T325362, aggiungendovi alla lista dei wiki che già richiedono il cambiamento. Una volta il cambiamento portato a termine, il pulsante delle lingue sarà visibile in alto alla home page del tema Vector 2022. Negli altri temi, la lista dei link delle lingue si troverà al suo posto di default, che è diverso per ogni tema.

De gra!--Patafisik (WMF) (talk) 17:53, 21 fau 2023 (CET)[respogn]

Mudazions dl aspet dla plates[muda l codesc]

L vën dan provia fates mudazions dl aspet dla plates che ie scialdi da muië. Canche n se usa ite po vëniel bel inò mudà.

Tl "menu principale" fova na rissa da tliché per jì sula plates o paroles che menova sun la plata. O na rissa che purtova sun Commons o sun Wikidata. Ulà ie pa chësta risses? Wolfgang Moroder (talk) 19:36, 21 fau 2023 (CET)[respogn]

Hoi Wolfgang. Ie rate che chësta mudazions tl aspet possen inò fé jì de reviers. Sce te ves sota "Preferënzes" y po "Aspet", posses crì ora de jì zeruch al aspet coche l fova dant. Sce te ues resté te chësc aspet, posses abiné duc i links a man drëta sota "Strumënc" y man ciancia sota "Menu principale". Chisc doi menus possen nascuender o giaurì su, perchël cialëssi do che i ne sibe nia nascundui da te.
Biei saluc, Asenoner (talk) 09:04, 19 mer 2023 (CET)[respogn]
Ciao Alexander
Ei udù che nce la plates ngleijes à chësc format y ntant me ei usà ite. Sce vënies inò te Gherdëina me savëssa bel sce nes ncuntessans per na ciaculeda. N bel di mo. Wolfgang Moroder (talk) 09:26, 20 mer 2023 (CET)[respogn]

Your wiki will be in read only soon[muda l codesc]

Trizek (WMF) (Descuscion) 22:20, 27 fau 2023 (CET)[respogn]

Ukraine's Cultural Diplomacy Month 2023: We are back![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Hello, dear Wikipedians!

Wikimedia Ukraine, in cooperation with the Ministry of Foreign Affairs of Ukraine and Ukrainian Institute, has launched the third edition of writing challenge "Ukraine's Cultural Diplomacy Month", which lasts from 1st until 31st March 2023. The campaign is dedicated to famous Ukrainian artists of cinema, music, literature, architecture, design and cultural phenomena of Ukraine that are now part of world heritage. We accept contribution in every language! The most active contesters will receive prizes.

We invite you to take part and help us improve the coverage of Ukrainian culture on Wikipedia in your language! Also, we plan to set up a banner to notify users of the possibility to participate in such a challenge!

ValentynNefedov (WMUA) (talk) 07:58, 1 March 2023 (UTC)

Votazione riconferma admin per Asenoner / Admin reconfirmation vote for Asenoner (9 merz-16 merz)[muda l codesc]

(IT) Ciao a tutti! Segnalo una votazione di riconferma admin per Asenoner, visto che il suo mandato/flag di admin di 6 mesi sta per scadere il venerdì prossimo 17 marzo

(EN) Hi everyone! I would like to point out an admin reconfirmation vote for Asenoner, since his 6-month admin mandate/flag is about to expire next Friday 17 March

Saluti / Regards --S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 21:53, 9 mer 2023 (CET)[respogn]

Wikimania 2023 Welcoming Program Submissions[muda l codesc]

Do you want to host an in-person or virtual session at Wikimania 2023? Maybe a hands-on workshop, a lively discussion, a fun performance, a catchy poster, or a memorable lightning talk? Submissions are open until March 28. The event will have dedicated hybrid blocks, so virtual submissions and pre-recorded content are also welcome. If you have any questions, please join us at an upcoming conversation on March 12 or 19, or reach out by email at wikimania@wikimedia.org or on Telegram. More information on-wiki.

Interfaccia desktop: ultime novità (marzo 2023)[muda l codesc]

Ciao, vi segnalo che le ultime novità del progetto delle Migliorie all'interfaccia desktop sono on line. Buona lettura!--Patafisik (WMF) (talk) 10:38, 23 mer 2023 (CET)[respogn]

Vector 2022: un cambiamento per gli utenti non connessi[muda l codesc]

Gli Strumenti della pagina quando il menu è chiuso (vedi cerchio rosso)

Ciao,

la settimana scorsa abbiamo reso disponibile il menu degli Strumenti della pagina per gli utenti non connessi. Per gli utenti loggati, il menu era già disponibile da gennaio 2023.

Il menu permette di distinguere gli strumenti relativi alla navigazione all'interno del wiki in generale dagli strumenti relativi ad una pagina specifica. Nel primo gruppo si trovano, ad esempio, "Pagina principale" e "Una voce a caso". Nel secondo gruppo ci sono, ad esempio, "Puntano qui", "Modifiche correlate" e "Cita questa voce". Inoltre, il nuovo menu riunisce gli strumenti specifici della pagina in un unico elenco. Prima alcuni di questi link si trovavano nel menu principale (barra laterale) o nel More Menu (di fianco alla Cronologia). Il nostro proposito è che i nuovi lettori e i nuovi contributori possano capire più facilmente a cosa servono questi link.

Il menu può essere appuntato (pinned) o meno, a seconda delle necessità dell'utente. Quando è aperto è anche fisso sulla pagina, ossia rimane nella stessa posizione sullo schermo quando si scorre verso il basso. Inoltre, per gli utenti connessi il menu è anche permanente, ossia il menu resta nello stato voluto (aperto, chiuso o appuntato) quando si aggiorna la pagina o se ne apre una nuova. Per gli utenti non connessi invece il menu non è permanente. Speriamo di rendere disponibile questa caratteristica in futuro anche per loro.

Con questo cambiamento si ha anche il vantaggio che l'indice è mostrato più in alto sulla pagina. Solo raramente si deve scorrere la pagina per poter consultare l'indice. Questa è una delle preoccupazioni a cui abbiamo dato ascolto negli ultimi giorni e speriamo che questo risolva la questione.

Collaboriamo

De gra! Patafisik (WMF) (talk) 15:18, 30 mer 2023 (CEST)[respogn]

Noeuva collaborazzion con la lmowiki[muda l codesc]

Bon dì amis, ve scrivi in lombard che, tant, se capissom benon. Voeuli prima de tut complimentàm per el vost gran cresser e invitàv, un poo per festegià, a fà una noeuva collaborazzion con num: me al solit, num scrivarem vos in su la Ladinia e i ladin, vialter in su la Lombardia e i lombard. El ve va ben? Magara podom fàlla a sgiugn! -- Sciking (talk) 16:41, 26 aur 2023 (CEST)[respogn]

Bon di @Sciking,
De gra per la pruposta de culaborazion. Nëus fajon gën pea a scrì plu nfurmazions per ladin sun la Lombardia. Es'a tu bele na idea de cie sort de nfurmazions sun la Lombardia che fos nteressant a scrì? Y es'a na idea de cie scrì sun la Ladinia?
De gra y biei saluc, Asenoner (talk) 09:14, 8 jun 2023 (CEST)[respogn]
Ciao, perdonem se hoo vist domà adess! Dopo te respondi ben! Sciking (talk) 15:19, 29 jun 2023 (CEST)[respogn]

Seeking volunteers for the next step in the Universal Code of Conduct process[muda l codesc]

Hello,

As follow-up to the message about the Universal Code of Conduct Enforcement Guidelines by Wikimedia Foundation Board of Trustees Vice Chair, Shani Evenstein Sigalov, I am reaching out about the next steps. I want to bring your attention to the next stage of the Universal Code of Conduct process, which is forming a building committee for the Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C). I invite community members with experience and deep interest in community health and governance to nominate themselves to be part of the U4C building committee, which needs people who are:

  • Community members in good standing
  • Knowledgeable about movement community processes, such as, but not limited to, policy drafting, participatory decision making, and application of existing rules and policies on Wikimedia projects
  • Aware and appreciative of the diversity of the movement, such as, but not limited to, languages spoken, identity, geography, and project type
  • Committed to participate for the entire U4C Building Committee period from mid-May - December 2023
  • Comfortable with engaging in difficult, but productive conversations
  • Confidently able to communicate in English

The Building Committee shall consist of volunteer community members, affiliate board or staff, and Wikimedia Foundation staff.

The Universal Code of Conduct has been a process strengthened by the skills and knowledge of the community and I look forward to what the U4C Building Committee creates. If you are interested in joining the Building Committee, please either sign up on the Meta-Wiki page, or contact ucocproject(_AT_)wikimedia.org by May 12, 2023. Read more on Meta-Wiki.

Best regards,

Xeno (WMF) 21:00, 26 aur 2023 (CEST)[respogn]

Global ban proposal for Piermark/House of Yahweh/HoY[muda l codesc]

Apologies for writing in English. If this is not the proper place to post, please move it somewhere more appropriate. Aiutaci a tradurre nella tua lingua There is an on-going discussion about a proposal that Piermark/House of Yahweh/HoY be globally banned from editing all Wikimedia projects. You are invited to participate at Requests for comment/Global ban for Piermark on Meta-Wiki. De gra! U.T. (descuscion) 14:36, 4 mei 2023 (CEST)[respogn]

Separazione delle aree del layout (Zebra #9): presto un nuovo test A/B[muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Ciao !

Presto il Web Team effettuerà un nuovo test A/B. Questo test inizierà entro due settimane e si svolgerà su alcuni wiki, per due settimane piene. Si svolgerà sulle Wikipedie in inglese, persiano, francese, ebraico, coreano, portoghese, serbo, tailandese, turco e vietnamita.

La metà degli utenti desktop connessi vedranno una versione con le aree del layout separate in maniera più chiara. Questa versione include l'aggiunta dei bordi e dello sfondo grigio. Dopo due settimane, tutti vedranno di nuovo l'interfaccia attuale con lo sfondo bianco. Analizzeremo i dati sull'uso di entrambe le versioni e prenderemo una decisione sul da farsi a luglio.

Per maggiori informazioni clicca qui. Lasciaci i tuoi commenti su questa pagina di discussione del progetto delle Migliorie all'interfaccia desktop.

De gra!

Patafisik (WMF) (talk) 18:26, 8 mei 2023 (CEST)[respogn]

Selection of the U4C Building Committee[muda l codesc]

The next stage in the Universal Code of Conduct process is establishing a Building Committee to create the charter for the Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C). The Building Committee has been selected. Read about the members and the work ahead on Meta-wiki.

-- UCoC Project Team, 06:20, 27 mei 2023 (CEST)

Pruposta per dessenië da nuef la plata prinzipela[muda l codesc]

Bon di a duc,
Dan n valgun dis ei ciaculà cun @Moroder ulache on rujenà de fé da nuef la plata prinzipela de la Wikipedia ladina (nuef layout y contenut). Nëus penson che la jënt che ne ie mo mei drë stata sun Wikipedia y rua sun la plata prinzipela ne sa po nia drë ulà scumencé a crì zech. Ulessan perchël fé plu sezions cun categories per uni valeda ladina y magari nce na sezion che mostra i ultimi articuli che ie stai scric. Ulessan magari ënghe mudé mpue plu regularmënter l articul en vidrina, che magari uni 2 mënsc iel n auter articul, un che ie stat scrit bën cun n grum de nfurmazions. Ncont dl layout ulans se ispiré mpue ala plata prinzipela de la Wikipedia lombarda, chëla taliana y magari ncë chëla nglëija.
Ulessan gën audì prupostes o ideies, sibe a favor che cuntreres. Po scumencessan te la proscima enes a cialé co mudé.
Biei saluc, Asenoner (talk) 12:00, 7 jun 2023 (CEST)[respogn]

Bun de a düc y a dötes,
i sun a öna che al vëgnes lauré fora tla manira miú la plata prinzipala dla Wikipedia Ladina, a na moda che i utënc y les utëntes sa dais jö tres plü saurí impara. Por ci che reverda l'articul en vidrina, arati che al foss important che al gniss dagnora metü n articul che pois rapresenté dötes les valades ladines, sciöche al é chël sura les Dolomites da sëgn, y che sides lié ala realté ladina y nia n articul generich sön na tematica che ne taca nia lapró.
Cun de bi salüc Starladin (talk) 15:52, 20 jun 2023 (CEST)[respogn]
Bon di Starladin,
De gra per Vosta resposta y Vosc input. Ie cialerei te la proscima enes o mënsc de mudé mpue l layout de la prima plata, canche ei mpue plu dlaurela.
De gra nce per Vosta minonga sun l articul en vidrina. Vosc argumënt che l articul dëssa vester n articul che raprejentea la Ladinia y nia n articul generich ie da me ora n pont nteressant da traté, ajache ie ei nce abù chësta discuscion cun Wolfgang. La discuscion ie de sce la Wikipedia ladina à prinzipalmënter l obietif de vester na plataforma per nfurmazions sun la Ladinia, o na plataforma per nfurmazions sun uni sort de tematiches. Da me ora fossl bon capì de plu co che uniun vëij chësc.
Mi posizion ie che tramedoi obietifs ie mpurtanc y la Wikipedia possa nce avëi tramedoi obietifs. Wolfgang vëij la Wikipedia Ladina de plu coche na plataforma per scrì y liejer de tematiches che reverda la Ladinia, perchël in linea cun Vosc pont de ududa. Ie, personalmënter, ëssi gën che la Wikipedia ne se limitëssa nia mé a tematiches ladines ma tratës uni sort de tematiches. Mi rajon ie che me savës bel sce l ladin pudës “crëscer” da na pitla rujeneda che vën adurveda sun streda o per scrì libri sui paures da zacan, a na rujeneda te chëla che n possa nce liejer de tematiches sciche chimica, biologia, o de ziteies sciche London o Tokio. Perchël ei ie nce ulù scrì articuli sun autra tematiches, ajache ulëssi che la jënt se rënde cont che: sci, n po nce liejer nfurmazions sun London per ladin y nia mé per talian, tudësch o nglëisc.
Per chësta rajon ulëssi ie gën mëter tl articul en vidrina bën articuli sun la Ladinia sciche la Dolomites, ma unitant nce n articul magari sun Berlin, per desmustré che l po nce vester nteressant a liejer de uni sort de tematiches per ladin. Da me ora messës l criterio vester che l articul sibe scrit bën, cun na bona lunghëza, nfurmazions, links y fotos. Per ejëmpl ie l articul sun Berlin da me ora scrit bëndebo bën y nteressant da liejer, ënghe sce l ie mo da cumedé ora n valguna robes.
Mi idea fos che n identifichëssa magari n 10-15 articuli che ie scric bën, na pert sun tematiches ladines y na pert sun tematiches generiches, y che po magari uni 1-2 mënsc mudëssun ju l articul en vidrina te n sistem de rotazion.
Cie ne’n pensëis’a?
De biei saluc, Asenoner (talk) 10:25, 22 jun 2023 (CEST)[respogn]
Bun de Asenoner,
i sun a üna che la Wikipedia ladina ne sides nia limitada a dé inant informaziuns en cunt dla realté ladina. I á instëssa dé ite la maiú pert de articui che i á scrit sön contignüs da ciamps dl savëi en general, dantadöt tla fasa che podess porté al reconescimënt ufizial dla Wikipedia Ladina, deache zënza ne foss chësc nia gnü a s'al dé. Sciöche al é da odëi, mancel cina sëgn articui en cunt de deplü seturs, dal'economia ala medejina y i.i. Porchël vëighi de bun edl che al vëgnes a s'al dé na rotaziun en cunt di articui en vidrina, mo porimpó cun la prevalënza de articui che identifichëies la Wikipedia Ladina cun la realté ladina sciöche bele scrit. Ara vá zënzater dër bun da fá sciöche as proponü.
Giulan de tó impëgn y de bi salüc, Starladin (talk) 12:19, 28 jun 2023 (CEST)[respogn]

Announcing the new Elections Committee members[muda l codesc]

You can find this message translated into additional languages on Meta-wiki.

Hello there,

We are glad to announce the new members and advisors of the Elections Committee. The Elections Committee assists with the design and implementation of the process to select Community- and Affiliate-Selected trustees for the Wikimedia Foundation Board of Trustees. After an open nomination process, the strongest candidates spoke with the Board and four candidates were asked to join the Elections Committee. Four other candidates were asked to participate as advisors.

Thank you to all the community members who submitted their names for consideration. We look forward to working with the Elections Committee in the near future.

On behalf of the Wikimedia Foundation Board of Trustees,

RamzyM (WMF) 20:00, 28 jun 2023 (CEST)[respogn]

Review the Charter for the Universal Code of Conduct Coordinating Committee[muda l codesc]

Hello all,

I am pleased to share the next step in the Universal Code of Conduct work. The Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C) draft charter is now ready for your review.

The Enforcement Guidelines require a Building Committee form to draft a charter that outlines procedures and details for a global committee to be called the Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C). Over the past few months, the U4C Building Committee worked together as a group to discuss and draft the U4C charter. The U4C Building Committee welcomes feedback about the draft charter now through 22 September 2023. After that date, the U4C Building Committee will revise the charter as needed and a community vote will open shortly afterward.

Join the conversation during the conversation hours or on Meta-wiki.

Best,

RamzyM (WMF), on behalf of the U4C Building Committee, 17:35, 28 ago 2023 (CEST)[respogn]

Articul y foto dl mëns[muda l codesc]

Bon di a duc!
Coche ëis povester udù ei pruà mpue a mëter ite n nuef look ala plata prinzipela. L ne ie mo nia finà, ma per ntant iel śën ilò da udëi n articul dl mëns, na foto dl mëns y n "rest dl mond" dl mëns. Chisc muderà uni mëns, perchël fossl da abiné 24 articuli (12 dl mëns + 12 dl rest) y 12 fotos. Per ntant ei mé metù ite i articuli y la foto per agost. Mi idea ie che l articul y foto dl mëns ebe plu da n fé cun la Ladinia y l "rest dl mond" po vester n articul de biologia o geografia o unfat cie, ma for n articul che sibe mpue lonch y scrit bën.
Ëis'a vo vel fotos o articuli che ratëis che fossa bel a mëter leprò per un di mënsc? Magari fossl nce nteressant a avëi na foto o n articul che à mpue da n fé cul mëns, sciche roba da d'inviern o da d'instà.
De biei saluc,
Asenoner (talk) Asenoner (talk) 10:36, 29 ago 2023 (CEST)[respogn]

Bun de Asenoner,
dër bel giulan dl buniscimo laur de strotoraziun che as fat! Ara vá zënzater bun da fá sciöche as proponü. I s'ajornun cun propostes por i proscimi articui y fotos dl mëis.
De bi salüc y inant n bun laur, Starladin (talk) 10:52, 29 ago 2023 (CEST)[respogn]
De gra y biei saluc, Asenoner (talk) 06:55, 30 ago 2023 (CEST)[respogn]

Quarta votazione di riconferma admin per Starladin / Fourth reconfirmation vote for Starladin (9 setëmber-16 setëmber)[muda l codesc]

(Italiano): Ciao a tutti! Segnalo che dal 9 settembre al 16 settembre 2023, sarà in corso quarta votazione di riconferma admin per [@Starladin], visto che il mandato/flag di admin di 1 anno che gli sta per scadere la prossima domenica il 17 settembre:

(English): Hi everyone! I would like to point out that from 9 September to 16 September 2023, the fourth admin reconfirmation vote for [@Starladin] will be underway, since her 1 year admin mandate/flag is about to expire next Sunday on 17th September:

Saluc! --S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 23:58, 8 sët 2023 (CEST)[respogn]

== Opportunità aperte al Comitato di Affiliazione, alla commissione ombudsman e al Comitato di esame dei casi ==[muda l codesc]

Ciao a tutti! Il Comitato di Affiliati (AffCom), la commissione di Ombuds (OC) e il Comitato di Revisione di Caso (CRC) cercano nuovi membri. Questi gruppi di volontari forniscono un importante appoggio strutturale e di supervisione alla comunità e al movimento. Le persone sono incoraggiate a presentarsi, o a incoraggiare altri che a loro parere potrebbero dare un contributo. Altre informazioni sui ruoli dei gruppi, le abilità necessarie e l'opportunità di presentare domanda si trovano nella Pagina di Meta-wiki.

A nome del gruppo di sostegno del comitato,

Revisione e commento sul pacchetto di regole di selezione del Board of Trustees di Wikimedia Foundation del 2024[muda l codesc]

Puoi leggere questo messaggio tradotto in altre lingue su Meta-wiki.

Carissimi,

È ora possibile rivedere e commentare il complesso di regole per la selezione del Board of Trustees di WMF. Tale possibilità rimarrà aperta fino al 29 ottobre 2023. Il pacchetto di regole per la selezione è stato basato su versioni precedenti stilate del comitato elettorale e sarà utilizzato nella selezione del Board of Trustees nel 2024. Inviare i tuoi commenti aiuterà a migliorare il processo di selezione del Board e a renderlo più uniforme. Puoi trovare maggiori informazioni sulla relativa pagina di Meta-wiki.

Cordiali saluti,

Katie Chan
Presidente del comitato elettorale

03:12, 17 uto 2023 (CEST)

lldwiki nelle scuole[muda l codesc]

Bona sira amis ladin, e gramarzé per l'atenzion! Volevi domandàv una roba: savii se un quajvun l'ha mai doperad la Wikipedia ladina in di scoeule? Sciking (talk) 21:54, 24 uto 2023 (CEST)[respogn]

Bun de cer amich, al é dessigü val'insegnant/a de ladin che tol ca Wikipedia ladina tles scores mesanes, deache al é gnü proponü da mëte ite l'adoranza dla Wikipedia Ladina ti curricola nüs de ladin por les scores mesanes. Cun de bi salüc Starladin (talk) 12:03, 17 nuë 2023 (CET)[respogn]

Plans to enable Content and Section Translation tool in your Wikipedia[muda l codesc]

Ciao Friends!

Apologies as this message is not in your native language, Aiutaci a tradurre nella tua lingua.

The WMF Language team is pleased to let you know that we would like to enable the Section and Content translation tool in this Wikipedia. For this, our team will love you to read about the tool and test the Section Translation tool so you can:

  • Give us your feedback
  • Ask us questions
  • Tell us how to improve it

Below is background information about the tools and how you can test the Section translation tool.

Background information

Content Translation has been a successful tool for editors to create content in their language. More than one million articles have been created across all languages since the tool was released in 2015. However, the tool is not out of beta in this Wikipedia, limiting the discoverability of the tool and its use and blocking the enablement of the Section translation in your Wikipedia.

Section Translation extends the capabilities of Content Translation to support mobile devices. On mobile, the tool will:

  • Guide you to translate one section at a time in order to expand existing articles or create new ones
  • Make it easy to transfer knowledge across languages anytime from your mobile device

We plan to enable the tools in the next 2 weeks if there are no objections from your community. After it is enabled, we’ll monitor the content created with the tools and process all the feedback. In any case, feel free to raise any concerns or questions you may already have as a reply to this message or on the project talk page.

Try the Section translation tool

Before the enablement, you can try the current implementation of the tool in our testing instance. Once it is enabled, you’ll have access to https://wikipedia.org/wiki/Special:ContentTranslation with your mobile device. You can select an article to translate, and machine translation will be provided as a starting point for editors to improve.

Provide feedback

Please provide feedback about Section translation on the project talk page. We want to hear about your impressions on

  • The section translation tool
  • What you think about our plans to enable it
  • Your ideas for improving the tool

Thanks and we look forward to your feedback and questions.

UOzurumba (WMF) (descuscion) 02:54, 2 nuë 2023 (CET) On behalf of the WMF Language team.[respogn]

Do you use Wikidata in Wikimedia sibling projects? Tell us about your experiences[muda l codesc]

Note: Apologies for cross-posting and sending in English.

Hello, the Wikidata for Wikimedia Projects team at Wikimedia Deutschland would like to hear about your experiences using Wikidata in the sibling projects. If you are interested in sharing your opinion and insights, please consider signing up for an interview with us in this Registration form.
Currently, we are only able to conduct interviews in English.

The front page of the form has more details about what the conversation will be like, including how we would compensate you for your time.

For more information, visit our project issue page where you can also share your experiences in written form, without an interview.
We look forward to speaking with you, Danny Benjafield (WMDE) (talk) 08:53, 5 January 2024 (UTC)

Feminism and Folklore 2024[muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Dear Wiki Community,

You are humbly invited to organize the Feminism and Folklore 2024 writing competition from February 1, 2023, to March 31, 2023 on your local Wikipedia. This year, Feminism and Folklore will focus on feminism, women's issues, and gender-focused topics for the project, with a Wiki Loves Folklore gender gap focus and a folk culture theme on Wikipedia.

You can help Wikipedia's coverage of folklore from your area by writing or improving articles about things like folk festivals, folk dances, folk music, women and queer folklore figures, folk game athletes, women in mythology, women warriors in folklore, witches and witch hunting, fairy tales, and more. Users can help create new articles, expand or translate from a generated list of suggested articles.

Organisers are requested to work on the following action items to sign up their communities for the project:

  1. Create a page for the contest on the local wiki.
  2. Set up a campaign on CampWiz tool.
  3. Create the local list and mention the timeline and local and international prizes.
  4. Request local admins for site notice.
  5. Link the local page and the CampWiz link on the meta project page.

This year, the Wiki Loves Folklore Tech Team has introduced two new tools to enhance support for the campaign. These tools include the Article List Generator by Topic and CampWiz. The Article List Generator by Topic enables users to identify articles on the English Wikipedia that are not present in their native language Wikipedia. Users can customize their selection criteria, and the tool will present a table showcasing the missing articles along with suggested titles. Additionally, users have the option to download the list in both CSV and wikitable formats. Notably, the CampWiz tool will be employed for the project for the first time, empowering users to effectively host the project with a jury. Both tools are now available for use in the campaign. Click here to access these tools

Learn more about the contest and prizes on our project page. Feel free to contact us on our meta talk page or by email us if you need any assistance.

We look forward to your immense coordination.

Thank you and Best wishes,

Feminism and Folklore 2024 International Team

Stay connected  

--MediaWiki message delivery (talk) 08:26, 18 jen 2024 (CET)[respogn]

Wiki Loves Folklore is back![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Dear Wiki Community, You are humbly invited to participate in the Wiki Loves Folklore 2024 an international photography contest organized on Wikimedia Commons to document folklore and intangible cultural heritage from different regions, including, folk creative activities and many more. It is held every year from the 1st till the 31st of March.

You can help in enriching the folklore documentation on Commons from your region by taking photos, audios, videos, and submitting them in this commons contest.

You can also organize a local contest in your country and support us in translating the project pages to help us spread the word in your native language.

Feel free to contact us on our project Talk page if you need any assistance.

Kind regards,

Wiki loves Folklore International Team

-- MediaWiki message delivery (talk) 08:26, 18 jen 2024 (CET)[respogn]

Voto del regolamento del comitato di coordinamento del codice universale di condotta.[muda l codesc]

Su Meta-wiki trovi questo messaggio tradotto in altre lingue. Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Ciao a tutti,

Vi contatto per annunciare che è aperto il voto per il regolamento del Comitato di coordinamento del codice universale di condotta (U4C). I volontari delle comunità possono votare e commentare il regolamento tramite SecurePoll da ora fino al 2 febbraio 2024. Coloro che hanno espresso commenti durante l'elaborazione delle linee guida di applicazione del codice universale di condotta noteranno le similitudini nel processo.

La versione attuale del regolamento del comitato di coordinamento del codice universale di condotta è su Meta-wiki, sono disponibili le traduzioni.

Leggi il regolamento, vota e condividi questo annuncio con gli altri volontari. Il comitato di creazione dello U4C conta sulla tua partecipazione.

A nome del team del progetto UCoC,

RamzyM (WMF) 19:08, 19 jen 2024 (CET)[respogn]

Mes cisalpin[muda l codesc]

Bon dì, ve scrivi in milanes che tant se capissom benon.

Volevi invitàv al "Mes cisalpin": l'ann passad hem fad un'editathon dedicada ai lengue gall-italeghe (con la Wikipedia piemontesa, lombarda, ligurina e emiliana-romagnoeula) e quell marz chi volevom fàlla pussee granda, a meter dent tute i lengue de la banda cisalpina!

In quella editathon chi se scrivaria di sgent, sit e storia lombarda, piemontesa, romancia, ladina, ligurina, emiliana, romagnoeula, veneta e furlana. Volii sgiontàv? Sciking (talk) 16:27, 26 jen 2024 (CET)[respogn]

Bun de Sciking,
dër bel giulan dl invit! Gian. I un bel tut pert n iade a na editathon en colaboraziun cun os. Prëibel sce nes mënes i detais dles dates y les modalités da tó pert en chësc ann. Dër bel giulan! De bi salüc
(Molte grazie per l'invito, Sciking! volentieri. Abbiamo già partecipato ad una precedente edizione della edithaton. Per cortesia se potessi comunicarci le date e le modalità di partecipazione, in modo da riattivare la nostra collaborazione in occasione di questa bellissima iniziativa. Grazie. Starladin (talk) 09:04, 15 fau 2024 (CET)[respogn]
[@Sciking] (senza ping gli utenti di altre versioni è facile che si perdano i messaggi). --Phyrexian (talk) 10:02, 19 fau 2024 (CET)[respogn]
In sostanza, se fa una pagina de servizzi che la fa de coordinament e i vos che se scriven a tema (tuta l'Altitalia) valen per l'editathon. Se po domandà ai varie edizzion di liste de vos de interess se se gh'hann no idee! Sciking (talk) 18:55, 19 fau 2024 (CET)[respogn]
@Sciking Dër bel giulan. Düc y dötes i utënc y les utëntes de Wikipedia Ladina é inviá y inviades da tó pert. De bi salüc Starladin (talk) 09:02, 23 fau 2024 (CET)[respogn]
Benon!Te la fee ti la pagina? Sciking (talk) 00:04, 24 fau 2024 (CET)[respogn]
Bun de @Sciking,
@Asenoner é la porsona plü adatada por fá chësta plata.
De bi salüc Starladin (talk) 11:37, 1 mer 2024 (CET)[respogn]

Ultimi giorni per votare per il regolamento del comitato di coordinamento del codice universale di condotta[muda l codesc]

Su Meta-wiki trovi questo messaggio tradotto in altre lingue. Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Ciao a tutti,

Vi contatto per ricordare a tutti che periodo utile per votare per il regolamento del Comitato di coordinamento del codice universale di condotta (U4C) si concluderà il 2 febbraio. I volontari delle comunità possono votare e commentare il regolamento tramite SecurePoll fino al 2 febbraio. Coloro che hanno espresso commenti durante l'elaborazione delle linee guida di applicazione del codice universale di condotta noteranno le similitudini nel processo.

La versione attuale del regolamento del comitato di coordinamento del codice universale di condotta è su Meta-wiki, sono disponibili le traduzioni.

Leggi il regolamento, vota e condividi questo annuncio con gli altri volontari. Il comitato di creazione dello U4C conta sulla tua partecipazione.

Cordiali saluti,

RamzyM (WMF) 18:00, 31 jen 2024 (CET)[respogn]

Announcing the results of the UCoC Coordinating Committee Charter ratification vote[muda l codesc]

You can find this message translated into additional languages on Meta-wiki. Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Dear all,

Thank you everyone for following the progress of the Universal Code of Conduct. I am writing to you today to announce the outcome of the ratification vote on the Universal Code of Conduct Coordinating Committee Charter. 1746 contributors voted in this ratification vote with 1249 voters supporting the Charter and 420 voters not. The ratification vote process allowed for voters to provide comments about the Charter.

A report of voting statistics and a summary of voter comments will be published on Meta-wiki in the coming weeks.

Please look forward to hearing about the next steps soon.

On behalf of the UCoC Project team,

RamzyM (WMF) 19:23, 12 fau 2024 (CET)[respogn]

Invit al grup Telegram di proget fradei[muda l codesc]

Alegher!

De 'n poo de temp Wikimedia Italia la gh'ha pussee de interess per i proget minor, che sien quei "fradei" (Wikisource, Wikibooks ecc.) che quei in lengua minor. Desgià che la Wikipedia in ladin l'è bella ativa e hoo vist che havii fad di event, ve inviti a vegnì dent al noster grup Telegram de coordinament di proget fradei. Sciking (talk) 18:57, 19 fau 2024 (CET)[respogn]

Bun de @Sciking,
Dër bel giulan dla informaziun y dl invit! Al foss bel da lauré deboriada a deplü proiec "fredesc". Düc y dötes é inviá y inviades da fá para.
De bi salüc Starladin (talk) 09:11, 23 fau 2024 (CET)[respogn]

Ukraine's Cultural Diplomacy Month 2024: We are back![muda l codesc]

Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Hello, dear Wikipedians!

Wikimedia Ukraine, in cooperation with the MFA of Ukraine and Ukrainian Institute, has launched the forth edition of writing challenge "Ukraine's Cultural Diplomacy Month", which lasts from 1st until 31st March 2024. The campaign is dedicated to famous Ukrainian artists of cinema, music, literature, architecture, design and cultural phenomena of Ukraine that are now part of world heritage. We accept contribution in every language! The most active contesters will receive prizes.

We invite you to take part and help us improve the coverage of Ukrainian culture on Wikipedia in your language! Also, we plan to set up a banner to notify users of the possibility to participate in such a challenge! ValentynNefedov (WMUA) (talk)

Sono disponibili la relazione sulla ratifica del regolamento del comitato U4C e l'invito a candidati per il comitato[muda l codesc]

Puoi trovare questo messaggio tradotto in altre lingue su Meta-wiki. Aiutaci a tradurre nella tua lingua

Buongiorno,

vi scrivo per fornirvi due informazioni importanti. In primo luogo è ora disponibile la relazione sui commenti sulla la ratifica del regolamento del Comitato di coordinamento del codice universale di condotta (U4C). In secondo luogo, fino al 1° aprile 2024 è aperto l'invito a presentare candidature per lo U4C.

Il Comitato di coordinamento del codice universale di condotta (U4C) è un comitato globale il cui scopo è quello di provvedere all'attuazione coerente ed equa del codice universale di condotta. I volontari delle comunità dei progetti sono invitati a presentare le loro candidature per il comitato U4C. Per maggiori informazioni sulle responsabilità dello U4C, vi invito a fare riferimento al regolamento del comitato U4C.

Da regolamento di sono 16 posti: otto sono a disposizione per le comunità in senso ampio e 8 sono a carattere regionale in modo da assicurare che il comitato rappresenti la diversità del movimento.

Maggiori informazioni e come presentare la candidatura si trovano su Meta-wiki.

A nome del Team del progetto UCoC,

RamzyM (WMF) 17:25, 5 mer 2024 (CET)[respogn]

Seconda votazione di riconferma admin per Asenoner / Second reconfirmation vote for Asenoner (9 merz-16 merz 2024)[muda l codesc]

(Italiano): Ciao a tutti! Segnalo che dal 9 marzo al 16 marzo 2024, sarà in corso quarta votazione di riconferma admin per [@Asenoner], visto che il mandato/flag di admin di 1 anno che gli sta per scadere la prossima domenica il 17 marzo:

(English): Hi everyone! I would like to point out that from 9 March to 16 March 2024, the fourth admin reconfirmation vote for [@Asenoner] will be underway, since her 1 year admin mandate/flag is about to expire next Sunday on 17th March:

Saluc! --S4b1nuz ᴇ.656(SMS) 00:48, 9 mer 2024 (CET)[respogn]

Selezione del 2024 dei membri del Board di Wikimedia Foundation[muda l codesc]

Potete trovare questo messaggio tradotto in altre lingue su Meta-wiki.

Buongiorno,

Quest'anno termina il mandato di 4 (quattro) dei membri del Board di Wikimedia Foundation scelti dalla comunità e dagli affiliati [1]. Il Board invita tutto il movimento a partecipare al processo di selezione di quest'anno e a votare per trovare dei membri per questi seggi.

Il comitato elettorale supervisionerà questo processo con il supporto del personale di Wikimedia Foundation [2]. Il Comitato per la governance del Board ha creato un gruppo di lavoro per la selezione del Board, il gruppo è composto da Dariusz Jemielniak, Nataliia Tymkiv, Esra'a Al Shafei, Kathy Collins e Shani Evenstein Sigalov, che non possono essere candidati al processo di selezione degli amministratori della comunità e degli affiliati per il 2024 [3]. Il gruppo ha il compito di supervisionare il processo di selezione dei membri del Board per il 2024 e di tenere informato il Board. Maggiori dettagli sui ruoli del Comitato elettorale, del Board e dello staff sono disponibili qui [4].

Di seguito il calendario pianificato:

  • Maggio 2024: Invito a presentare candidature e domande
  • Giugno 2024: Gli affiliati votano per la pre-selezione di 12 candidati (non vi sarà pre-selezione se si presentano 15 o meno candidati) [5].
  • Giugno-agosto 2024: campagna elettorale
  • Fine agosto/inizio settembre 2024: due settimane di votazione comunitaria
  • Ottobre-novembre 2024: Controllo del background dei candidati selezionati
  • Riunione del Board nel dicembre 2024: entrata in carica dei nuovi amministratori

Per saperne di più sul processo di selezione per il 2024 - compresa la tempistica dettagliata, il processo di candidatura, le regole della campagna e i criteri di eleggibilità degli elettori - si può consultare la questa pagina Meta-wiki.

Volontari delle elezioni

Un altro modo per partecipare al processo di selezione del 2024 è quello di essere un volontario elettorale. I volontari elettorali sono un ponte tra il comitato elettorale e la rispettiva comunità. Aiutano a garantire che la loro comunità sia rappresentata e la mobilitano a votare. Per saperne di più sul programma e sulle modalità di adesione, consultare questa pagina su meta-wiki.

Cordiali saluti,

Dariusz Jemielniak (Governance Committee Chair, Board Selection Working Group)

[1] https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:MyLanguage/Wikimedia_Foundation_elections/2021/Results#Elected

[2] https://foundation.wikimedia.org/wiki/Committee:Elections_Committee_Charter

[3] https://foundation.wikimedia.org/wiki/Minutes:2023-08-15#Governance_Committee

[4] https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Foundation_elections_committee/Roles

[5] Anche se il numero ideale è di 12 candidati per 4 seggi aperti, il processo di pre-selezione verrà attivato se ci sono più di 15 candidati, perché gli 1-3 candidati che vengono eliminati potrebbero sentirsi esclusi e sarebbe molto faticoso per gli affiliati portare avanti il processo di pre-selezione per eliminare solo 1-3 candidati dalla lista dei candidati.

MPossoupe_(WMF)20:57, 12 mer 2024 (CET)[respogn]